Zarar Veriyorum ( 2 )

114 8 0
                                    

3 Mayıs 2021 17.19

evet. tahmin ettiğim gibi gene sen yanımda olmadan uyandım. şaşırdım mı? tabiki de hayır.

kokularımızın birbirine karışmış odada sadece benim kokum duyulur oldu. vanilya kokusu alamaz oldum.

yastığını kokluyorum, gitmekte olan koku.. gardırop da ki, giderken almadığın kıyafetlerini kokluyorum bazen, ve gitmekte olan bir koku duyuyorum.

annemiz yemek yapınca eve yemek kokusu yayılır ve biz o kokuyu severiz, fakat bir süre sonra o sevdiğimiz yemek kokusu gider ve kendimizi değişik, boşlukta hissederiz ya.. aynı öyle hissediyorum.

bugün sabah kalktığımda gene kustum. belki üzüntüdendir.. belki hastalıktan.. belki de yemek yemediğimden. Aslinda pek kustuğum söylenilemez Jungkook. midem bomboş olunca sadece öğürme geliyor. Bu çok kötü.. aynı senin beni bıraktığın gibi.

bugün sabah seokjin hyung geldi.  kahvaltı yapacakmışım. peki ben ne yaptım? ona bağırdım.. yemekleri de, onları da istemediğimi söyledim. oysa ki onlar benim iyiliğimi düşünüyorlar.. zarar veriyorum. kendime zarar verdiğim gibi diğerlerine de zarar veriyorum jungkook. senin yüzünden ve benim yüzümden herşey. beni bırakmasaydın olmazdı bunlar!

canımdan çok sevdiğim hyungumun gözlerindeki o kırgınlığı gördüm ya.. birkez daha ölmek istedim.

seokjin hyung odamdan çıktığında evde namjoon hyung ve seokjin hyung'un kızgın sesleri ve bir şeylere vurma sesleri duyuldu salondan. ve sonra da sertçe kapanan kapı sesi. ikisi de gitti. ne zaman gelirler bilmiyorum. yoksa.. yoksa, senin beni bir un çuvalıymışçasına kenara attığın gibi, onlarda mı beni kenara atacaklar?

ölüyorum.. sen gittiginden beri ölüme daha çok yaklasıyorum.

jungkook, iş işten geçmeden geri gelmelisin. 

Bir dakika, kapı çalıyor. şimdi geleceğim.

Geldim. Şuan odamdaki masamda oturuyorum ve bu mektubu yazıyorum ama üstünde " Jeon Jungkook'tan, Kim Taehyung' a.. " yazan bir kutu var. ne yani sen bana bir şey mi gönderdin?

çok merak ediyorum ama şimdi bakamam çünkü Namjoon Hyung ve Seokjin Hyung geldi. Onların yanına gidip özür dilemeliyim.

Ve kusacağımı bilmeme rağmen yemek yiyeceğim. sırf Seokjin Hyung'um için.. ve gene tek başıma uyuyacağım. ne acı ama!.. neyse iyi aksamlar güzelim. umarım iyisindir.

Neredeyse her gece senin hayalini kuruyorum. Umarım bu sefer uyanmam*







*şarkı sözü. şarkı ise FREAKS

Just Love Me Again  / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin