intihar ve kurtuluş (6)

118 7 2
                                    

8 Mayıs 2020 saat 19.06 Kim Taehyung'un ölüm ve kurtuluşunun saati ve tarihi...

Saat 17.42
Merhaba Jeon Jungkook.. benim ölüm nedenimin yancısı ve bizzat beni bitiren kişi.. merhaba. Ve galiba bu benim sana son mektubum, merhabam.

bu gün neler oldu biliyor musun? dur bi dakika.. sen zaten biliyorsundur, değil mi? ama ben gene de anlatayım. benim bu hale nasıl düştüğümü okuyup okuyup hatırla ve benim çektigim acının bin katını çek. gör bu adamın hissettigini.

bugün saat üçte dışarı çıktım. gayet güzel ve eğlenceliydi; tek başıma sahilin kenarındaki yüksek kayalarda oturmak. gene de eğlenceliydi; dünki dev adamların beni takip ediyor oluşunu bilmeme rağmen elimde biramla kayalarda oturmak.

evet doğru okudun dünki adamlar. saat üç bucuk gibi kayalara varmıstım. yarım saatte o elimdeki biraya bitirdim ve oturuyordum. muhtemelen saat daha yeni dört olmuştu. kafamı geriye atmış denizin dalgalarının sesini dinliyordum.

fakat birden sırtımdaki aciyla kayanın yüksek tepesinden aşağı düştüm. acıyla inledim. yerdeydim hâlâ ama ellerimin uzerinde durup beni kimin ittirdigini görmek icin arkaya baktım.

bakmaz olaydım...

en önlerinde duran Jimin ve onun arkasında dev adamlar. en önde Jimin olduguna göre beni o ittirmişti.. o; Park Jimin.. Benim bi zamanlar canım gibi sevdigim ve bu güne kadar da az da olsa sevdigim Park Jimin. Ikinci kez aynı kişiden ihanete uğradım. Tanrım!... bu nasıl bir acı böyle.

Yavaşca ayağa kalktım bana sırıtarak bakan Jimin'in gözlerine bakarak. Kürek kemiklerim çokca belirginleşene kadar omuzlarımı ve birlikte kollarımi arkaya dogru ittim sırtımin acısını gidermek istercesine. inledim. acıyordu. hem kalbim hem bedenim.

bağırdım: PARK JIMIN!!! Sen..?! Sen ne cürretle böyle bir şeyi yaptın?! ( Ilk cümleden sonraki cümlelerin sonun konan ünlemler, Taehyung'un Jimin'e sesini duyurmak için bagırmasi sonucu konuldu. fakat ilk cümlede Taehyung, bogazı yırtılırcasına kızgınlıkla bagırması sonucu konuldu. )

Jimin cevap verdi: Canım arkadaşım Kim Taehyung!.. beni dövmenin karşılığıni vermek için geldim ve şimdi alıcaksın!

elini şıklattı ve bana ' Şimdi Karşılıgıni alma vakti! Iyi eğlenceler ' demesiyle arkasindaki adamlar yuksek kayadan atlayıp bana doğru geldiler. 

Tahmin edecegin gibi dövdüler. hemde çok fena dovduler Jungkook.. karsılık veremedim. 1 saat boyunca dövdüler, kendime zor geldim. sonunda Jimin yanima geldi. cenemi tuttu ve konuştu: Ah Kim Taehyung~. Nasıl hoşuna gitti mi? ha? Of biliyor musun bu halinle bile yakisiklisin. seni kıskanıyorum. Jungkook şansliydi ama artık benimle ve sen de artık bir ölüsün.

suratıma tükürüp gitti. ve bende göz yaşlarıyla arkasından baktım. Jiminle tüm anılarımız gözümün önünden geçmişti.

uzağimda duran telefona dogru gittim inleyerek. saate baktım. saat 17.08. taksi çagirıp eve geldim. taksicinin bakişlarını söylemiyorum bile. tam bir ucubeye benziyordum. ve hâlâ benziyorum. pansuman yapmadim çünku nasıl olsa 1 bucuk saat sonra vücudumdan ve suratımdan akan kanlara yeni kanlar eklenecek.

yolda giderken şarki dinledim. sevdigim şarkı. cunku bu şarkıda seninle bir anım var. film out. bir partı söyledim içimden ve sonra dedim ki bu partı jungkook söylerse guzel durur. ve sonra dedim ki neyse ben jungkook değilim söyleyemem. bu benim en sevdigim anılarımızdan biri bilir misin?

Jungkook.. Senden nefret bile etmiyorum. sana karşı içimde hiçbir duygu yok. ama bir duygu var. acı!.. sensizliğin, ihanetin ve anıların kaybolmasının acısı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just Love Me Again  / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin