13. JIKOOK 🧚‍♀️

379 27 0
                                    

Sajnálom hogy sokat késtem ezzel a résszel! Előre bocsi a hibákért. Jó olvasást. ❤

(Az enyém vagy?)

Jungkook szemszöge:

Nem találtam sehol Jimint. Nem is szólt hogy elmegy, épp ezért aggódom érte. Hova ment? Ugye nem hagyott itt?

Megfogtam a telóm kifutottam a házból és a keresésére indultam. Remélem nem ment messzire és megtalálom őt.
Még kicsi és gyenge. Nem eshet baja azért mert én nem figyelek rá.

Először a suli felé vettem az irányt. Azt találtam legjobb ötletnek. 5 perce gyalogolhatok amikor egy ismerős lány hangját hallom meg.

- Te sírtál? - Szólt az a lány akinek én vagyok a tesnevelő tanára. - Nem. Csak bele ment valami a szemembe. - Válaszolt elég kedvesen vissza Jimin annak a riba... vagyis annak a lánynak.

- Na várj akkor megnézem. - Mondta és megfogta a gyönyörű kezeit amihez csak én érhetek hozzá. Megrántotta őt így nagyon közel kerültek egymáshoz. A szájukat is kb 2 cm választotta el. Rá nézett az a lány a szerelmem dús, gyönyörű ajkaira és ekkor akartam oda menni hogy ne történjen meg a dolog, de hamarabb megtörtént az amit én nem szerettem volna.

Szuper gyorsasággal tapadt a szerelmem ajkaira, nekem meg a lábam azonnal földbe gyökerezett. Jimin meg miért engedi hogy az a lány csókolgassa?? Amikor nagyjából eszemhez tértem oda szólok de kicsit sem kedvesen.

- Ahogy látom Jimin, nagyon élvezed azt a csókot. - Szóltam oda cinikusan.
Azonnal elvált attól a boszorkától és engem kezdett nézni. A szemem, a lányon és Jiminen cikázott.
Elkezdem oda sétálni apró lépésekkel.
Amikor oda értem a lányra néztem. Egyenessen a szuka szemébe.

- Mond, mégis mit képzelsz? - Szóltam idegesen.
Ki vagy te? Hah? - Nevettem a dühtől és semmi gondolkozás nélkül pofon csaptam.
- Hogy mersz hozzá érni??
- Kiabáltam rá amitől nem kicsit megrezzent. Ezt látva kicsit vissza fogtam, és megpróbáltam lenyugodni.

- Yoonginak igaza volt.
Ti tényleg egymásba vagytok buzulva. - Nevetett az egyik lány én meg rá kaptam a tekintetem.
Úgy bevarnám azt a nyomorék száját.

- Mi? Mi nem... - Kezdte el mondani Jimin de én befogtam a száját.
- Psztt szerelmem. Kit érdekel más véleménye? Hisz az enyém vagy. - Mosolyogtam rá és adtam neki egy kis puszit a szájára, amit a többiek tátott szájjal figyeltek.

- Hogy értetted azt hogy Yoonginak igaza volt? - Kérdezte Jimin sóhajtva.
- Ő mondta el hogy buzik vagytok. És hogy jártok.
- Mondta én pedig átkoztam azt a nyomorék gyereket.
Ez miatt még baj is lehet...

- De mi nem is járunk. - Tiltakozott Jimin.
- Hogy te mindig elrontod a szép pillanatokat. - Mondtam és ekkor röhögni kezdtek a többiek.

- Bocsi. Szeretlek. - Vetette be a cuki nézését. Én megzabálom ha nem hadja abba. - Énis imádlak te bolond. - Öleltem meg jó szorosan.

- Awww. - Szóltak a lányok.
- Elnézést uram. Felség vagy mi. Jimin nekem kellene mert nagyon helyes és - Kezdte el mondani a lány de a barátnője befogta a száját és ő folytatta a beszédet. - Ésss sok boldogságot önöknek. - Nevetett zavartan.

- Csak én érzem magam kínosan? - Szólalt meg a szerelmem.
- Na lányok mi most megyünk. További szép napot. Suliba meg legyen tesi cucc! Na sziasztok.
- Mondtam és elkezdtem húzni magam után Jimint.
- Rendben tanár úr! Nem. Viszláttt - Kiabálta az egyik lány, a többi meg röhögni kezdett. Idióták. 

Amikor haza értem Jiminel csináltam neki egy forró zuhanyt. Hisz nehezek voltak neki a napok.
Csináltam neki finom vacsorát  is hogy jól lakjon.
Amikor elkészültünk mindennel lefeküdtünk aludni. Holnap iskola és elvileg lesz egy új tanár.
A nevét azt tudom hogy mi, de még nem láttam.

A neve Rose.
De akkor még nem tudtam, hogy ez a név, és ez az ember Jimin életében egy nagyon-nagyon fontos személy...

______________________
______________________

❤❤❤

Apám a tanárom (JIKOOK) ❣Donde viven las historias. Descúbrelo ahora