2. JIKOOK 🧚‍♀️

635 44 3
                                    

olvasást nektek! ❤

(Ismerkedés )

Amikor haza értem már hallotam anya nevetését és az idegenét. El indultam a hang irányába ami a konyhából jött. Be mentem és ott nevetgélt anyám meg az új rövid ideig tartó apám. - Sziasztok. - Köszöntem nekik aztán felfutottam a szobámba. Már megint. Megint egy új férfi. Már nem bírom.

Keserves sírásba kezdtem aztán bele ütöttem a falba. Azon gondolkodtam hogy vajon Rose hol lehet. Ő biztos most azt mondaná hogy "majd minden jobb lesz. Meg fogod látni!" Bárcsak minden jobb lenne. Énis ezt kívánom.

Amikor rendeződtem és kicsit megnyugodtam megmostam az arcom és elő vettem a könyvemet.
Most a barátságról olvasok. Nem tudtam hogy van olyan barátság ami ennyire erős. Jó lenne ha nekem is lenne egy ilyen barátom aki mindenben támogat, akivel megoszthatom a sőtét titkaimat, aki boldoggá tud tenni engem, aki szeret engem. De jó ilyenről álmodozni. Ez soha nem fog valóra válni.

Épp kopogtak az ajtón. Fura. Senki sem szokott ide jönni. Még anya sem. Le tettem a könyvet és fel keltem a földröl. Oda mentem az ajtóhoz. Fújtam eggyet aztán kinyitottam. Nem hittem a szememnek. Anya volt az ajtóban a férfival. De anya már több éve a szobám közelébe sem jön. Erre itt van. - Fiam. Szeretném ha össze ismerkednétek. - Mondta anya és el ment. Be akartam csukni az ajtót mert kicsit sem érdekel ez az ember de a lábával megakadájozta ezt is.

- Nem akarom hogy roszba legyünk. - Mondta és eresztet egy mosolyt. - Gyere be. - Forgattam meg a szemem és beljebb engedtem. Le ült az ágyra és én meg elé ültem. De nem néztem a szemébe. A kezemet kezdtem piszkálni. - Mi a neved? - Kérdezte. - Park Jimin. A tied? - Kérdeztem tőle. - Jeon Jungkook. - Mondta nekem aztán megölelt. Ami kicsit jól eset. Jó szorosan ölelt engem és simogatta a hátamat. Jó lenne ha ő lenne az apám.

Amikor elvált tőlem megsimogatta az arcom és elmosolyodott. Itt bele néztem szemeibe. Nagyon helyes ez az ember. Anyám jót fogott ki. Csak anya ne legyen olyan vele is mint a többivel. - Gyönyörű fiú vagy. - Mosolygot rám. - Szerintem nem. - Mondtam neki. - Ne is haljak meg még egyszer ilyet! Találkoztam már nagyon helyes, jóképű fiúkkal de semeik sem ér fel hozzád képest. Egyszerűen gyönyörű vagy. - Mosolygott megint rám. Hogyha tudná hogy csak 1 hétig lesz itt...
- Köszi. - Mosolyogtam rá.

- És hány éves vagy? - Kérdezte.
- 16 - Mondtam és szélesen rámosolyogtam amin meglepődöt. - Az jó! Akkor nem is vagy olyan fiatal amienek kinézel. - Mondta. - Te kinézel ilyen 22-nek de azért annyira fiatal nem vagy szóval valami 30-40 lehetsz. De én 22-nek nézlek. - Nevettem el magam. - Majdnem eltaláltad. De várjunk.. Eltaláltad. Nem rég múltam 22. - Mondta és elnevette magát. - Mi?? De akkor.. úr istenem. Anyám milyen pedofil. - Ezen elnevette magát én meg nem a mondatomon nevettem el magam. Hanem azon hogy milyen aranyosan nevet. Nyuszi mosolya van.

- Most nem tudunk többet beszélni de majd késöbb még jövök. Adíg is jó éjt. -  Adott egy puszit az arcomra aztán elment. Puszi... hmm.  Bevallom hogy ez az ember nem is rosz anyának. Csak itt az a szar hogy én mindig is utálni fogom az új apukákat. Én a vérszerinti apukámat akarom megtalálni és Rose-t. Hiányoznak nekem. Ez a Jugokok vagy mi a neve ez meg nem érdekel. Ott van anyám. Engem hagyjanak békén.

Megfürödtem aztán le mentem a konyhába valamit enni. A konyhához közel van anyáék szobája és ez nekem probléma. Csúnya hangok jönnek ki onnan. Egyre jobban undorodom Jungkook-tól is. Pont anyámmal fekszik le. Fúj. Na még jobban utálom ezt az embert.

Amikor ettem visza mentem a szobámba és lefeküdtem aludni.
Majdnem elaludtam de valaki bejött. Azt tettetem hogy alszok így talán békén fog hagyni. - Jimin alszol? - Kérdezte és leült mellém az ágyra. - Tudom hogy nem alszol. Ne játszd magad. - Itt sóhajtottam egyet és kinyitottam a szemem. - Mit akarsz? - Kérdeztem idegesen. - Mi a bajod velem? Csak meg akartam kérdezni hogy ettél e. - Mondta és elkezdte simogatni a fejem de én elrántottam a kezét onnan. - Hagyál már engem békén. Igen már ettem! Most már elmehetsz! - Mondtam és megfordultam a másik oldalra. - Mi a bajod Jimin? - Kérdezte szomorúan. - Csak hagyjál már békén ember! Nem kell nekem új apuka! Tünj el innen. - Álltam fel, oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Mutattam neki a fejemmel hogy menjen ki, ugyan elindult erre, de nem ment ki az ajtón.

Hirtelen mozdulattal elém állt és a falnak nyomot nagyon erősen. - Na ide figyelj te csúfodalom! Velem nem beszélhetsz úgy ahogy akarsz! Még egy ilyen és a nyakadat kitöröm! Érthető? - Mondta és elkezdett nevetni. De én nem nevettem. Könnyeim kezdtek hullani. - Kérdeztem valamit! - Kiabált rám és mégjobban a falnak nyomot. Nagyon megiettem tőle. - I-igen - Nyögtem ki. Ő elengedet engem és én egyből a földre estem. Ő elment én peddig hangos zokogásba törtem ki. Miért tette? Miért kapom ezt? Ki ő? Miért??

♤♤♤♤♤♤♤








Második rész.
Remélem tetszik.
🧚‍♀️💜💜💜🧚‍♀️

Apám a tanárom (JIKOOK) ❣Donde viven las historias. Descúbrelo ahora