Selepas seharian mereka berkumpul akhirnya mereka semua bersurai dan pulang ke rumah masing²...
Rumah Leo,
Leo baru selesai mandi...die kluar dri blk mndinya smbil mengelap rambutnya yg masih basah.....Tiba²....
Kim:we kau perasan x sikap Henry petabg tadi????
Leo:x..asal???biase je aku tgok dye..
Kim:alah....time kite bg dye hadiah... muka dye excited sgt...dye tu xpenah dpt hadiah ke sblm ni???
Leo:ish kau ni mengejek ke apa???Of courselah dye excited sbb kite buat surprise dkt dye...dpn org awam lgi...cube klau bnse tu jdi kat kau msti kau pon excited kn....aku rasa lg over kot...
Kim:yup...betol tu....we kau still xnk bg tau dyorang ke???msa kite pindah kau xbg tau xkn dh blik pon xnk bg tau jgak...
Leo hanya terkedu akan soalannya itu....raut wajah Leo mula berubah...lalu dye hanya memandang lantai jubin....penglihatan dye amat menakutkan adiknya...]Kim:kau ni xyahlah pandang mcm tu...kecut perut aku...
Leo:sorry...aku xnk bg tau dyorang lah...aku takut dyorang kecewa dgn aku....sbb xbg tau dyorang dr awal...kau pon tau kan prangai dyorang....
Daniel tau???
Kim:tak
[Leo lega bila Kim ckp mcm tu sbb dye plg rapat dgn Daniel...lalu Leo mnolak Kim ke katil dan mnyuruhnya duduk di situ..]
Leo:selagi aku xbenarkn,jgn sesekali kau bg tau dyorang..
Kim:ok...aku janji..
------------------------------------
Henry pergi ke rumah Leo seorang diri untuk melawat..tetapi Kim,Andrew dan Daniel sudah keluar sejam lebih awal sebelum Henry tiba di rumah Leo...Leo:^^masuklah...
Henry:*bow 90°
Leo:kjap aku gi amik air
Henry:ok
Leo:so...apa cite???btw nah amik ni(baling air tin)wah kau pandai lagi tangkap menangkap ni...so kau main bola tampar lagi ke??
Henry:well
Leo:nah amik ni!!!!!!![baling bantal kusyen]
Henry:[tangkap]nah rasakan!!!!![baling dgn kuat]
Akhirnya Leo tumbang disebabkab balingan yg dibuat oleh Henry...Henry berteriak kemenangan dan tidak menghiraukan Leo yg terbaring di lantai...lama-kelamaan Henry mula perasan yg tubuh Leo tdk mnunjukkn sebarang pergerakan...Henry semakin takut apabila melihat wajah sahabatnya itu semakin pucat...
Henry:Leo!!!!!Leo!!!!we bangunlah...kau jgnlah main² dgn aku we!!!
Henry cuba untuk mengejutkan Leo tapi malangnya Leo tdk menunjukkan sebarang reaksi....Henry cuba memeriks nadi dan hembusan nafasnya...tetapi nafasnya seakan² tidak stabil...Henry semakin panik apabila melihat cecair merah keluar melalui hidung Leo.....
Henry:DARAH!!!!baik aku lap...
Henry mencapai kotak tisu lalu mnglap darah tersebut..Henry jga turut mngambil sebotol air mineral...tetapi darah itu semakin kering.....
Setelah itu....Kim:kami dah balik.....
Andrew:ape dah jadi???
Daniel:we Leo ok x???kau buat apa kat dye????
Kim:Leo bangunlah!!!!bangunlah!!!!!
Akhirnya Leo sedar setelah diberi ubat oleh Kim...kini Leo sudah sedar sepenuhnya...
Henry:Leo sorry tau..aku pukul kau kuat sgt tadi...sorry sesangat....
Leo:sokaylah...lgi pon bukan salah kau....sepatutnya aku yg mnta maaf....aku dah tipu korang smua slama ni.....sebab sebenar aku balik....
Henry:sebab????Leo kenapa sebenarnya???apa sebab sebenar korang blik sini????Kim???
Kim:*hnya mnggelangkn kpla
Lalu Leo bangun dn mnuju ke arah pintu...Henry dgn pntas berdiri dn mncegah Leo drpd mmbuka pintu tersebut tetapi Leo berkeras untuk mmbukanya...henry mnahan pintu tersebut dgn tgnnya...mereka saling berpandangan dan Henry cuba untuk mlawan renungan tajam Leo...akhirnya Leo bersuara
Leo:Tolong keluar,semua!!!(dgn nada lmbut tapi tajam maknanya...riak wajahnya jga
Kelihatan bgtu kecewa dgn Henry)Henry:selagi kau xbg tau...aku xkn kluar!!!!
Leo:tolonglah...aku xnk bekasar dgn korang smua...so tlong kluar dr rumh ni....
Henry:AKU CABAR KAU!!!!
Kim:we stop boleh x...korang pikir gaduh ni boleh aelesaikn masalah ke????x we!!!!
Daniel:cop...Leo knpa sebenarnya???
Henry:aku xkn kluar slagi Leo xckp perkara sbenar
Leo:kau jgn cbar aku Henry....n bnde ni xda kaitan lngsung dgn kau!!!!
Kim:we tolonglah tggalkn kitorang berdua...~
Henry:apa yg kau rahsiakn dri kitorang huh???kau sakit???
Leo:(hnya gelengkn kepala)
Leo mula bertindak kasar dgn mnolak Henry kluar dr rumah mereka......
Daniel:Bye Kim!!!!!