başlangıç

55 4 1
                                    

Tamam,tamam dedim kendi kendime.Bu sefer de kurtulacaksın.Başımdaki çuval yüzümü aşındırıyordu resmen.Kendine gel dedim sen yıllarca bunun için eğitim aldın.Oturup kurtarılmayı bekleyemezsin.Ellerimi haraket ettirince üzerine geçmiş halatı farkettim genede ellerimi başıma götürüp çuvalı öıkarmaya açmaya çalıştım.Hadi ama diyerek zorladım olmuyor lan olmuyor deliricem.Sarsılarak içinde olduğum araba durdu.Tam zamanıydı zaten amına koyim.Muhtemelen bagaj yani içinde olduğum yer açılma sesi geldi.Buz gibi bir el kolumdan tutup bir yere attı.Kalkmayı denedim.Siktir!Ayaklarım da bağlı.Yanımdaki her kimse kısa bir kahkaha attı benziyordu birinin sesine ama çıkaramadım.Kucağına aldı beni.Tamam  ellerim bağlıydı ama parmaklarım asla ellerimi birbirini tutup yüzüne iki darbe indirdim.Beni yere düşürdü gerizekalı çocuk.Sırtıma çok insafsız bi tekme attı.İnledim ama ne öığlık attım ne de bi göz yaşı damlası akmadı gözümden.Güldü gene psikopat.Ellerimin ikisini de tek bi eliyle tuttu ve gene kucağına aldı beni.Ordan omzuna götürdü omzu karnıma batıyordu  gene uzun sayılamayacak bi yolculuktan sonra bir kapı açılma sesi ve artık klasikleşmeye başlayan yere atılmalarım.Başım sertçe çuvaldan çıkarıldı.Gözüm karanlığa alıştıktan sonra belirginleşen 3 adam gördüm karşımda.Bundan sonra sürekli hayatımda olacak 3 adamın yüzü.

001Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin