Işte başlıyoruz! part 1

32 0 4
                                    

Hadi ama diye debelenirken buldum kendimi.Kafamdaki laflardan ve çuvaldan kurtulmaya çalışıyordum ellerimi kafama götürdüğümde ellerimin de bagli olduğunu fark ettim.Hadi ama dedim kendi kendime sen bunun için eğitim aldin yıllarca kendime sitem ederken icinde olduğum şey yani tahmin ettiğim üzere araba durdudurdu.Tam da vaktiydi diye düşünürken buz gibi bir el kolumdan tutup beni yere attı soğuk betondan kapalı bir yerde olduğumuzu anlamıştım çünkü böyle bir sıcakta soguk beton olması bile imkansız denebilecek kadar zordu.Tekrar el koluma dokundugunda sürüklenerek bi yere götürülüyordum tabiki buna izin vermeye hiç ama hiç niyetim yoktu.Var gücümle ellerimi tam bir yumruk yapıp vurmaya çalıştım ama her ne kadar yıllardır bunun için eğitim almış olsamda gene de yalpaliyordum.Sonunda pes ettim ve adamın beni bir yerlere götürmesine izin verdim sonuc olarak ellerim ayaklarım bagliydi ve kafamda bir çuval vardi.Ufak bir süre ardından tekrar yerle buluştum ağzımin yere carpmasi sonucunda ağzımd. Beliren metalimsi tadi kesinlikle tanıyordum.Kafamdan çuval hoyratça çıkarıldı etrafima bakmaya çalıştım ama her tarafım ağırıyordu seçebildiğim kadarıyla uzun büyükçe bir toplantı masasi vardı ki bu pahalı Bisey olmalıydı ki oyle ise başım büyük dertteydi.Masanın arkasındaki üç adama gözüm takıldı üçü de birbirine benziyordu beyaz saçlı ve yaşlılardi tanrım acaba burda ne yapacaktım!Sonunda adamlardan ortadaki konuşmaya başladı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

001Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin