☯︎𝗗𝗮𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗠𝗶𝗻𝗮

12 1 0
                                    

𝖸𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗋𝖾𝖼𝖾𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖡𝖺𝗄𝗎𝗀𝗈𝗎, 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖼𝖾𝗂𝗏𝖾 𝗈𝗇𝖾.

"𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰?" 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝖾𝖽, 𝗂𝗇 𝖺 𝗌𝗈𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾, 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗎𝗇𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝖻𝗇𝗈𝗑𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗈𝗇𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖬𝗂𝗇𝖺.

"𝘠/𝘕?" 𝖡𝖺𝗄𝗎𝗀𝗈𝗎 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.

"𝘠𝘦𝘴?"

"𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘺𝘦𝘴𝘵𝘦𝘳𝘥𝘢𝘺. 𝘚𝘰 𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘱𝘱𝘢𝘳𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘪𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘱 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘥𝘢𝘵𝘦 ."

"𝘖𝘩! 𝘞𝘦𝘭𝘭, 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘵𝘰𝘮𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸. 𝘐'𝘮 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘴𝘱𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨  𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘔𝘪𝘯𝘢 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘸,𝘣𝘶𝘵-"

"𝘔𝘪𝘯𝘢? 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵."

"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘦𝘢𝘩, 𝘣𝘶𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘰𝘸 𝘔𝘪𝘯𝘢 𝘪𝘴. 𝘚𝘩𝘦'𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘴𝘵𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥." 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗂𝗀𝗀𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖬𝗂𝗇𝖺 𝖿𝖺𝖼𝖾, 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝗂𝖽𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖼𝗎𝗋𝗂𝗈𝗌𝗂𝗍𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽.

"𝘖𝘩. 𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘰𝘮𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦𝘯. 𝘗𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦?" 𝖡𝖺𝗄𝗎𝗀𝗈𝗎 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.

"𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦. 𝘚𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘯."

" 𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘉𝘺𝘦."

"𝘉𝘺𝘦." 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝗎𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾. 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝖺 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝖬𝗂𝗇𝖺'𝗌 𝖿𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽.

"𝘚𝘰?" 𝖬𝗂𝗇𝖺 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌. " 𝘞𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵? 𝘞𝘩𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘦𝘹𝘺 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦? 𝘈𝘯𝘥 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺, 𝘸𝘩𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘐 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥?"

" 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘉𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶, 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘶𝘺 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘐 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮, 𝘥𝘶𝘮𝘣 𝘣𝘪𝘵𝘤𝘩"

"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘵𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘶𝘱"𝖸𝗈𝗎 𝗌𝖼𝗈𝗐𝗅𝗌 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋. " 𝘈𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘺 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘦? 𝘖𝘩 𝘮𝘺 𝘨𝘰𝘥, 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘰𝘸 𝘪 𝘵𝘳𝘪𝘮 𝘮𝘺 𝘯𝘰𝘴𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳?" 𝖬𝗂𝗇𝖺 𝗀𝖺𝗌𝗉𝖾𝖽. 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗇𝗈𝗋𝗍𝖾𝖽, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖺 𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅 𝗇𝗈𝗍𝖾 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗌𝗇𝗈𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾.

Is this love?Where stories live. Discover now