*HARRY'S POW*
Po chvíli, kdy je skoro konec hodiny někdo zaklepe na dveře. Protočím oči a odložím noviny. Vezmu si nějakou knihu a ostatní v tichosti něco písou. No podívejme jak to jde. Ten bloňďák jí, Charlotte rozdýchává hysterický pláč a brunetka s oříškovýma očima mě propaluje pohledem. Pěkné, velmi pěkné. Hlavně jak se na mě nenávistně kouká. To miluji. Když lidi doháním k šílenství.
,,No, dále!" křiknu a v místnosti se objeví Pan Desing. Ne! Pro lásku boží, ne! Toho mamrda nesnáším od té doby co jsme se srazili na chodbě. On je ten typ namyšleného parchanta, který si svoji prdel vozí v posraným BMW. Jsem si jistý, že já jsem na něj taky neudělal nějaký dojem. O což jsem se ani nesnažil. Na co? Stejně tu dlouho nebudu. Snad.
,,Nemáš křídu?" zeptá se a já se kousnu do jazyku, abych se nerozesmál na plné koule. Prej učitel a ani nemá křídu. Bod pro tebe Stylesi!
,,Je u tabule." kývnu s úšklebkem k tabuli a začnu dělat, že čtu knihu. Při tom si prohlížím jenom nějaký zasraný obrázek. Je zajímaví, ale co to kurva je? Vždyť to vypadá jako rostlina s mořem a bůh ví co ještě. Uslyším jeho krkoky zase zpátky, ale těsně u dveří se zasekne.
,,Tvoji žáci vypadají depresivně, měl by jsi jim zadat aspoň nějaký úkol a co to mají na oblíčejích?!" zeptá se vyděšeně Desing a já jenom protočím oči a kouknu se na Charlotte, která má na čele červenou barvu a potom na ostatní tři, kteří mají další obsah barvi na těle. Nebudu se vychloubat, ale dobře jsem se trefil.
,,Vyráběli si jmenovky a smazali se. A ty si dej odjezd a neuč mě učit." zavrčím k jeho směru a propíchnu ho pohledem. On jen nenápadně dá oči v sloup a otevírá dveře. Že už by konečně vypadl?
,,Umím si spočítat co to s těmi dětmi udělá!" vyprskne a ještě se na mě otočí. Potěš koště.
,,A jak? Odečtěš pravítko co jsi spolkl a připočteš Facebook?!" zamrmlám a uculím se. Jenom si odfrkne a chce odejít, ale zase se zastaví. Co to s tím chlapem sakra je?!
,,Jo a mimochodem, jsi borec, když tu knížku umíš číst vzhůru nohama." zasměje se a konečně odejde. Hned jak se zabouchnou dveře se kouknu na knihu v mých rukách. Já si říkal, že se to čte blbě. Knihu otočím a na obrázku se objeví páv. Aha. Tak to není moře s květinami. Jenom si odfrknu, knihu odhodím a zase si vezmu noviny.
***************************************************************************************************
,,Říkal jsem ti, že až se stará vrátí, poletíš." řekne skoro nesrozumitelně ten obr přede mnou a vyhodí moje věci na ulici. Hned si vezmu kufr a naházím do něj co vypadlo.
,,Neblbni Atylo a kam mám jako jít?!"
,,Mě je to jedno, ale po tobě půjdou poldové a já se nikam nechci už namočit, tohle je sériozní podnik!" no jasně, 'sériozní'. Od kdy je kurva bordel sériozní?! A navíc je tu spoustu další věcí. Nechápavě se na něj kouknu a zamračím se.
,,Vždyť máš přece v horním patře laborku na ryby." křiknu, ale to už mi zabouchne před nosem. Naštvaně křiknu a kopnu do popelnice. Z ní vyletí asi milion kondomů a krabiček. Někdo si rád užívá. Věci si dám do auta a nasednu. Proč sakra, mě vyhodil?! Mohl jsem tam být ještě chvíli. Pokroutím hlavou, nastartuji auto a vyjedu. Proč jsem tam vůbec lezl?! K takovému debilovi. Odfrknu si a jedu stále až uvidím nějakou chatku. Hmm, 'útulné'. Odfrknu si nad svými myšlenkami a jdu ven. Dojdu ke dveřím a otevřu je. Zamčené. Vezmu si nějakou sponku co ležela na zemi a skouším to otevřít. Chvilinku, minutku. Bingo!! Doslova vykopnu dveře a zamračím se. Bože, jako někde ... ani to nedokážu popsat slovy. Dojdu k autu, vezmu si věci a vše donesu do chatky.
ČTEŠ
Fakju Mr. Styles! (Harry Styles) *renewing*
Fanfiction,,Budeme psát písemku." ,,Já to neumím." ,,Není můj problém." ,,Fakju Mr. Styles!" *Obnovuji* *Cover by @123TANYA3210* *Inspirováno filmem Fakju pane učiteli*