2.Bölüm'

29 2 2
                                    

Gözlerim yavaş yavaş açılırken karşımda Efsan'ın hala baygın olduğunu gördüm.Yattığım yerden hemen kalkıp yanına çömeldim.
"Efsan,uyan."diye ardardına cümleler kurup vücudunu salladığımda sonunda kendine gelebilmişti.

"Laçin,neredeyiz, noldu.?"
"Kaçırıldık ve nerde olduğumuz hakkında en ufak bir fikrim yok.Hadi çabuk kalk gidelim."

"Nereye gidiyorsun Laçin Kora."
Duyduğum sesle kafamı kaldırıp;
"Adımı nerden biliyorsun ve siz kimsiniz.?"
"Senin,hatta ikinizin hakkında olabilecek herşeyi biliyorum.Oturun lütfen.Kendinize gelin önce.Teker teker hepsini anlatıcam.Korkmanızı istemiyorum.Buyrun lütfen."diyerek koltuğu işaret etti ve ilk olarak kendisi oturup devam etti.
"Bişiler içer misiniz.?"

İkimizde 'hayır' anlamında kafamızı sallayıp karşısına geçtiğimizde,diğer üç kişi de kendince bi
yerlere oturmuştu.Yumuşak yüzlü,45li yaşlarında,1.80 boyu,kaslı ve cüssesliydi.

"Ben Stefan Lackowshki.Yeni adımla Charlie Nash.İnterpol polisiyim.Tabi bi zamanlar öyleydim.Şimdi FBI tarafından aranan kırmızı listedeki bir suç ortağı olarak bilinen birisiyim.Narkotik şubeyle ilgileniyordum.Sevdiğim kadın,eşim Emily, uyuşturucu kullanıyordu.Biliyordum fakat bunun üzerine çalışsam bile aramızdaydı.Kıyamıyordum ona.Yapamazdım.Ama o,tek seferde yaptı.

Bi gün akşam işten eve gittiğimde kapıda iş arkadaşlarım,Emily'i kelepçelemişler.O ise sadece bağırıyordu ve beni suçluyordu."Sen şikayet ettin,senin suçun,beni hiç sevmedin."
Sonra bende tutuklandım.İfadesinde,mahkemede her yerde benim de adımı vermişti.Yakalanmam değil de,benden bu kadar nefret etmesi koymuştu."

Charlie konuşurken aynı zamanda gözleri de dolmuştu.Belliydi gerçekten sevmişti.Peki nasıl yapabilmişti bunu.'? Gözlerini silerek devam etti sözlerine.

"Sadece sevmiştim,sevgimden yapmıştım.40 yıl hapis verdiler fakat 3 yılın sonunda ben kaçmayı başardım.Benim için diğer insanlara göre daha kolay olmuştu.Hatta,kolay olmuştu diyebilirim.Cünkü her yerini santim santim biliyordum.Kendi ellerimle oraya tıkıyordum insanları.İnsan da denmezdi ama.Neyse.Emily ise,"

Duraksamıştı.Derin bir nefes aldı ve dudakların tek bir kelime çıkabildi."Öldürüldü."

Kimse bir şey dememiş,sessizliğe hakim olmuştu ortalık.Fazla şaşırmıştım.Sevdiği kadın.
Ölmüştü ve artık yoktu hayatta...

"Hepinizin ortak noktaları var.Bi aileniz yok ve kendi kendinize hedefler koyup bi şekilde yapmaya çalışıyordunuz.Eğer şuan burada olmasaydı şu üçü şuan hapistelerdi."dedi arkasındaki bi kız  iki erkeği gösterirken."Asya size kendini tanıtır zaten."

"Diğerleri ise Efkan ve Baran.Önemli olan şeyleri dosyaların içinde bulabilirsiniz.Anlattıklarıma inanmıyor olabilirsiniz fakat bi takım olduk artık.İnanmanızı istiyorum.Size vereceğim dosyalarla daha çok güvenilirsiniz bana."

Ayağa kalkıp ileride bulunan masanın üzerinden dosyaları alıp bana uzattığında elinden aldım.
"Teşekkür ederim."
"Rica ederim.Asya size odanızı göstersin.Onunla da tanışırsınız.Keyfinize bakın.Yarın sabah eğitimlere başlıcaksınız.Gerekeni size anlatır."dedi.

Başımızı olumlu anlamda sallayıp ayağa kalktığımızda Asya denen kız çoktan yanımıza gelmiş ve şuanda elini bana uzatıyordu.
"Ben Asya Kara.Aramıza hoşgeldiniz kızlar.Hadi gelin." dedi önden ilerleyerek.Peşinden ilerlerken merdivenlerden çıkıyorduk ve Asya bize anlatmaya devam ediyordu.

"Bilgisayarla uğraşıyorum.Hackerlık işim.Buraya gelmeden önce yasadışı yollarla ünlülerin büyük hesaplarını vurup,satım yapıyordum.Aynı zamanda banka hesaplarını vurduğumda oldu.2 ay önceye kadar hayatım böyleydi.Fakat şuan çok daha farklı.Sadece yeni şeyler öğreniyorum ve daha büyük yerlerden araştırma yapıyorum.Bi takım olmamızın amacı,daha fazla çocuk ölmesin.Daha fazla sevenler ayrılmasın ve kaybetmesin.Yani Nash'ın işine yardım ediyoruz.Hala inanmıyor olabilirsiniz.Çok normal.Bende öyleydim ve buradaki ilk kızdım.Bu erkeklerle baş etmek fazla zor.İyi ki geldiniz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kod Adı;İrisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin