OBSADA - NIE ROZDZIAŁ

210 11 18
                                    

EDIT: DODAŁAM WIEK POSTACI

EO, postanowiłam dodać taką część informacyjną, gdzie wypiszę wszystkie postacie, które pojawiają/pojawią się w FF.

Ogólnie średnio chcę używać nicków w tej książce, czasem się zdarzy na pewno, jednak głównie chcę używać imion, żeby to się jakoś trzymało kupy.

Także ten

W ŚNIE:

Główna postać:

- Książę Jakub/Jakub/Kuba (Kubir, 19)

...

Przyjaciele Kuby:

- Andrzej (Inviaczeg, 21)
- Tobiasz (TobiaszGaming, 20)
- Krystian (Nexe, 21)
- Julka (dziewczyna Nexe, 19)

...

Brat Kuby:

- Wojciech/Wojtek (Napierak, 14)

...

Ojciec Kuby:

- Król Jerzy (randomowe imię akurat, 56)

...

Inni:

- Antoni ("wychowawca" Kuby i Wojtka, 63)
- Mieszkańcy królestwa (np. Rodziny przyjaciół Kuby)
- Rodzina Królewska (np. Starsza histeryczka, ciotka Kuby z rozdziału 1.)
- Książę/Król Łukasz (MrBlaszka, przyszły król sąsiedniego królestwa, 20)
- Stanisław (Thorek, bliski przyjaciel Księcia Łukasza, jego prawa ręka, 22)

________________________________

IRL:

Główna postać:

- Kubir/Kuba (19)

...

Przyjaciele:

- Kuba/młodszy Kuba (Busz, 18)
- Michał (Mikols, 23)
- Kamil (Ewron, 25)
- Dawid (Graf, 23)

...

Inni:

- Mama Kuby (około 45)
- Rówieśnicy ze szkoły (możliwe, że będą się pojawiać jakieś imiona, jednak będą one wymyślone, więc nie musicie się zastanawiać o kogo chodzi, jeśli jest mowa o klasie/szkole Kuby)
- Reszta ludzi z DC (prawdopodobnie inni streamerzy, którzy mogą pojawiać się sporadycznie, np. Cyfer, Zaha)

Na ten moment to tyle, jeśli coś się zmieni w obsadzie, będę o tym informować w notkach na końcu rozdziałów. Mam nadzieję, że to pomoże odnaleźć się osobom, które nie do końca znają imiona, a chcą wiedzieć co się dzieje w książce.

Ogólnie to chciałam jeszcze dodać wiek obok nicków, ale nie znam wieku Julki i Inviaczga, więc sobie odpuściłam XD jeśli ktoś wie, to może napisać, wtedy zrobię edit i dopiszę. (Dodałam, wiek Inviaczga jest zmyślony i oparty tylko na moich podejrzeniach)

No i co do rozdziału, to mam napisany początek, jeśli się zbiorę, to może nawet dzisiaj jeszcze rozdział wleci, jednak nie obiecuję xD

Miłego dnia/wieczoru/nocy<33

Sen | Tobiasz X Kubir FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz