Yolculuk başlasın!

104 10 0
                                    

Lia nın aceleciliği sayesinde bavullar hazırlamaya başladık bile !
Tabii bunun için de joe nun evinden ayrılarak kendi evimize geçtik

Eve geldiğimizde herşey sağlamdı allahtan !! Hemen kendimizi üst kata fırlattık ben iki bavul alıyordum
Çünkü fransada tam iki hafta kalıcaktık!
Herşeyi doldurdum fakat içimde bir boşluk vardı ama hala o ne bilmiyordum
Umursamadan bavulun üstüne lia yı oturtup fermuarlarını çektim.
Yarın uçak sabah saat beşteydi ve joe yu geçerken de biz alacaktık. Geriye sadece annemin muhteşem bolonezli makarnasından yiyip yatmak kalıyordu!!
---------saat 5:00
İyi ki alarm kurmuşum diye kendi kendimi tebrik ettim bu saatte ben hayatta kalkmam özellikle pazartesi ...
O sıcacık yatağımdan kalkıp üstümü değiştirdim
Pijamaya gitsemde olurdu uyuyacağım için sorun yoktu.
Ama tabii kokuları beni benden alan o krepleri yemem lazımdı !
Herkes hazır olduktan sonra babam tüm bavulları sığdırmayı başardı ve arabayı çalıştırdı!
İçim kıpır kıpır di ailecek tatil ! Ve tabii joe ile ^^
Joe evinin önümde tam bi geldiğimizde ailesiyle vedalaşıyordu babam iki kere kornaya basarak arabaya binmesini sağladı. Herkese günaydın dediğinde yanıma oturup konuşmaya başladık....
Havaalanına geldiğimizde arabadan ilk doğal olarak lia fırladı ve küçük kırmızı bavulunu alarak babamın elinden çekiştirdi !
Herkes sırayla içeri girdi ve upp uzuun bir kuyruktan sonra sıra geldi check - in yapamaya.
Allahtan bu o kadar da uzun sürmeden erkenden bitti.
Ve uçağın gelmesini beklerken herkes kahve içiyordu.
Anons gelmesiyle herkes kapıya koşuşturmaya başladı.
İlk iki sıra bizim de ilkinde ben joe ve lia diğerinde de annem ve babam...
Herkes kemerlerini bağladı ve o güzelim fransayı hayal etmek için uyudu....

GizemliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin