YANGIN!

118 12 2
                                    

Mutfaktaki heryer tutuşmaya başlamıştı ve annem çığlık atıyordu babam yukardan koşarak geldi ve yangın söndürücü ile söndürmeye çalıştı ama alevler gittikçe heryere yayılıyordu hemen telefona atladım itfaiyeyi arayarak evi tarif ettim. O sırada Lia'yı ve annemi Joe dışarı çıkardı. Annem öksürüyordu ve sarah da ağlıyordu.
Tam nerede kaldılar dediğimde koşarak içeri girdiler itfaiyeciler. Ve söndürmeye başladılar. Sonra arkadan iki hemşire Joe ile beni dışarı çıkardılar. Arkadan da babam geldi. Üçümüzün yüzüde kararmıştı ve hepimiz öksürüyorduk.
Of ya ne güzel bir gündü oysaki!!
Tam 40 dakika boyunca yangını söndürmeye çalıştılar fakat olmuyordu alevler üst kata Lia ve benim odama kadar sıçramıştı. Bir kaç dakika sonra bir itfaiye de geldi ve dışardan camlara doğru su püskürtmeye başladılar. Lia odasını alevler içinde görünce daha fazla ağlamaya başladı ve tabii bende tüm eşyalarım yanıp kül olmuştu tüm kıyafetlerim.
Ağlamamı Joe görünce bana sıkı sıkı sarıldı. Saat akşam onda alevler bitmişti itfaiyeler gitmişti ve beşimizde bahçeden eve bakakalmıştık. İçeri sırayla babam ilk olmak üzere girdik ve herkes etrafa umutsuz ve şaşkın bir şekilde bakıyordu. Tavandan küller düşüyordu ve merdivenlerin bir kaç basamağı yok olmuştu bile.
Zar zor olsa bile Lia ile ben odalarımıza gelmeyi başardık baktığımda gardırobumun dışı ve yatağım yanmıştı. Kıyafetleriminde bir kaçı allahtan hepsi değil! Çalışma masam da yanmıştı ama bilgisayarım yaşıyordu! Lia nın odasına gittiğimde lia kapının önüne diz çökmüş şekilde bakıyordu. Kuzumun tek bir oyuncağı bile kalmamıştı! Lia yı kucağıma aldım ve onu öpmeye ve sıkı sıkı sarılmaya başladım onu aşağı indirip tek yanmayan koltuğun üstüne oturttum.
Babam hepimize birer bakış attı ve kararımız belliydi TAŞINIYORDUK.

GizemliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin