Gözümü açtığımda kendimi boş bir odanın içinde sandalyeye bağlanmış bir vaziyetde buldum.Odada oksijen vardı ve serindi nerde olduğum hakkında hiç fikrim yoktu. Odanın kapısı açıldı içeriye iki tane koruma girdi arkasından ise 50 yaşlarında saçı beyazlamış orta boylarda bi adam girdi karşımdaki sandalyeye oturdu "Benim dünyama hoş geldin yüzbaşı". "Beni tanıyorsun heralde ihtiyar" dedikten sonra korumalardan bir tanesi sağ gözüme yumruk attı bi anda başım döndü. "Ben lider Henks" "Siz kimsiniz ve beni buraya niye getirdiniz" "Hepsini akşam yemeğinde konuşcaz yüzbaşı" Yanındaki korumalara "götürün" dedi.İki koruma da koluma girdi odanın kapısını açtılar.Ve ben gözlerime inanamadım yüzlerce insan vardı yer altında olduğumuzu anladım insanlar yer altı şehri kurmuşlar oksijeni nerden sağladıklarını anlamadım etrafda havalandırmadan başka makine yoktu.Tüm insanlar bana bakıyordu.Korumalar beni zindanların olduğu kata indirdiler.Aklım Zeynepdeydi benden haber alamadığı için mars kolonisine çoktan haber vermiştir.3 saat bekledikden sonra bana yumruk atan koruma elinde janti takım elbiseyle geldi zindanın kapısını açtı. "Bu takım elbiseyi giy"
"Dalgamı geçiyonuz lan benle" hiç birşey demeden zindanın kapısını kapattı gitti.Takım elbise ne alakaydı anlamadım.Galiba lider Henks yemeğe düzgün gelmemi istiyordu aklıma sorular takıldı beni niye yemeğe çağırıyordu?Niçin beni öldürmüyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA ARDINDAN
Science Fictionİnsanlık kendi dünyasını yok etmiş.Marsa,Aya ve Venüse koloniler kurmuştur. Mars kolonisinden İki TÜRK Dünyanın geldiği hali araştırmaya gitmiştir. Gizem ,Macera ve Aşkın buluşması.