.

106 3 1
                                    

Ve bu insanın canını yakıyor gerçekten. Sen ona çok değer verirken sana biraz bile soğuk davranması canını çok yakıyor. Soruyosun.

Bi sorun mu var

Hayır

Emin misin

Eminim

Kesin eminsin bi sorun yok

Hayır yok

Sonra bi bahane söyler. Kusura bakma şu şu işim var der. Tamam dersin.

Ya da başka bi konuyu ele alalım. Sen onu çok iyi tanıyorsun. Annesini babasını okulunu okul numarasını yedi ceddini sülalesini biliyorsun. Ama. Sonuç. O daha senin adını bile bilmiyor. Canını yakıyor. Gerçekten canını yakıyor insanın. Gördüğü değerin kırkta birini bile görememek acı verici.

Bir diğer konu mesela. Onu seviyorsun. O bunu biliyor. Hemde gayet iyi biliyor. Ama takmıyor. Başta mesajlarına tek tük cevap verirken sonradan yeter artık diyor. Bi şey diyemiyosun. Ama bi soru bulsam da sorsam konuşsam diye didiniyorsun. En fazla bi iki soru buluyorsun. Soruyorsun. Soğuk kısa ve net cevap verip bitiriyo konuşmayı. Tekrar konuşmak için mesaj attığında sana verdiği tepki sadece "Görüldü ..:.." . Resmen küfür ediyor. Canını yakıyor. Düşünemiyosun neden o diye bazen. Bilmiyorsun bazen cevabını. Ya da bilmek istemiyorsun. Çünkü bilince canın daha çok yanıcak farkındasın.

Aşktan, sevgiden yana hiç şansım yok.

Hiç sevgi görmedim.

Çok mutsuzum.

N'olurdu azıcık sevseydi.

Bari arkadaş kalsaydık.

Ya soğuk cevaplarına bile razıyım yeter ki cevap versin.

Demeye başlıyorsunuz. Bi bakıma haklısınız. Fakat. Bazı şeylere gerçekten fazla tepki verdiğinizi, fazla değer verdiğinizi ya da gereğinden fazla önem verdiğinizi anlıyorsunuz. Bir Süre Sonra. Zaman bize neyin aslında ne kadar önemli olduğunu gösteren en iyi şeydir.

Bir halinize bakın. Bundan önce de sevdiğiniz olmuştur. Onun acısının hiç geçmeyeceğini zannettiniz. Ama aslında bakın geçti. Bunlar da geçecek. Şimdi diyeceksiniz ki "Geçer geçmesine ama hepsi bi darbe indiriyor hepsi kırıp döküp geçiyor." Tekrar haklısınız. Ama. Bir düşünün. Allah kuluna çekebileceği yükten fazlasını vermez. Ve. O gidenler var ya. Hani kırıp döküp de gidenler. Bir gün biri gelecek ve siz o tüm gidenlere gittiği için, o gelene yol açtığı için teşekkür edeceksiniz. Bir gün biri gelecek size öyle bi sarılacak ki o kırık dökük olan parçalarınız birleşecek.

DENEMELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin