Ayhh.. Tutku severlerrr burada mıyııızz..🥹Konunun temeli aynı ama hikayeye daha farklı giriş yapmak istedim. Umarım çok çok beğenilir...❤️
"Gece şu yeni açılan kulübe gidelim mi.. Bayadır eğlenmedik."
Alev senelerini birlikte devirdiği ve şimdi de aynı büroda avukatlık yaptığı arkadaşı Rüya'nın masasına kalçasını yaslamış ilgiyi üstüne çekmeyi çalışıyordu. Rüya okuduğu davaya o kadar kitlenmişti ki geceyi de bununla uğraşarak geçireceğine emin olduğundan Alev'e üzgün gözlerle baktı.
"Maalesef bebiş, bu beni baya oyalar."
"Ya yarın bana paslarsın, ben de bakarım yardım ederim sana. Hadi be kızım.. kırma beni."
Alev yeni girdiği bu iş yerinin temposuna bir türlü ayak uyduramamıştı. Biran önce eğlenip şarj olmaya ihtiyaç duyuyordu.
"Maalesef tatlım, gerçekten çok isterdim ama beni biliyorsun.. Bu seferlik pas geç.. Ama haftasonu söz!"
Alev oflayarak yerinden doğrulmuştu. Arkadaşı Rüya, artık bu büronun demirbaşı gibi olmuştu. Okul zamanlarında da hep Alev'den daha istekliydi. Alev mesleğine ne kadar zorla yaklaşıyorsa Rüya bir o kadar aşkla yaklaşıyordu. İki senede şehrin en gözde ve başarılı hukuk bürosunun en iyi avukatı olmuştu. Sözü geçmeye başladığı gibi yaptığı ilk hamle de iki senedir saçma sapan bürolarda sürünen arkadaşını yanına aldırmak olmuştu. Alev arkadaşını mahcup etmemek için elinden geleni yapmaya çalışsa da buradaki tempo ve ortam onu boğuyordu.
"Sana İhsan eşlik etsin bence.."
"Rüya..!"
Kızların odasının önünden geçerken kendisine seslenildiğini duyan İhsan hemen oraya yönelmişti.
"Kızlar.. bana mı seslenildi?"
Rüya'nın yüzünde hınzır bir gülümseme vardı. İhsan her fırsatta yeni işe başlayan Alev'e olan ilgisini belli ediyordu, Rüya'ya da eğlenmek düşüyordu.
"Evet evet.. Tam senden bahsediyorduk. Alev'le akşam caddedeki yeni kulübe gitmek istiyorduk ama.. Malum, Yavuz bana sağlam bir dava kitledi. Alev'de senden eşlik etmeni isteyecekti tam ama.. çekiniyordu biraz."
Bu kız gerçekten işinin ehli..
"A-aa.. Darıldım bak şimdi Alev.. Gece birlikteyiz o zaman."
Alev hemen başını iki yana sallamaya başladı.
"Ya sen bir programın falan varsa, bozma hiç benim yüzümden."
İhsan odadan çıkmadan önce çapkın bir şekilde göz kırpmıştı.
"Zevkle.."
Uzaklaşan çocuk ile Alev hemen odağını Rüya'ya çevirmişti.
"Ya çok pisliksin Rüya! Şu çocuğu başıma sarana kadar rahat etmeyeceksin di mi!"
"Ya mis gibi çocuk, kafanı kullan da kaçırma. Böylesi zor bulunur kızım.."
Alev sinirle karışık bir gülümsemeyle konuştu.
"Ay çok meraklıysan sana yapalım Rüya'cım.."
"Yok.. ben tövbeliyim o işlere."
Alev odadan çıkmak üzereyken Rüya'nın seslenmesiyle ona doğru döndü.
"Nereye gidiyorsun kız?"
"E İhsan'agidiyorum tabii ki, akşam işim çıktı dicem."
"Manyaksın yaa.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU +18
RomanceYetişkin içerik barındırır. Alev henüz mesleğinin başında olan genç ve güzel bir avukattır. Namı Midyat'tan İstanbul'a uzanan ve tehlikeli işleriyle adından pekte hoş söz ettirmeyen Aslan ile yolları kesişince hayatı geri dönülmez yönde değişir. B...