Ben yeşim henüz 18 yaşındayım... Tokat turhal doğumluyum 20 haziran 1996 da dünyaya geldim birçok şey yaşadım ve şuan kağıt üzerinde de olsa evliyim ailem ile ayrıyım görüşüyoruz hağla şuan ankarada halam ın yanında kalıyorum . Halam 45 yaşında fakat çok genç ve güzel hiç çocuğu yok tek çocuğu benim... Evet ben bi evin tek kızıyım 20 yaşında bi abim ve 10 yaşında bi erkek kardeşim var ....... Abim şuan askerde onu çok özlüyorum zamanında çok yanlışlarım oldu yaptıklarımdan utanıyorum. Ben Tokat'ın ilçesi turhal da büyüdüm mahalle ortamında şen Şakrak mahallenin adı Müftü mahallesi sabah erkenden kalkıp sokaklara çıkıp kahvaltı bile yapmadan oyun oynamaya dalardık okadar eğlenirdikki aç oldumuzu bile unuturduk saat 1 gibi annem uyanıp kahvaltı hazırlayıp çağırır dı ... yer yemez hemen koşa koşa tekrar sokaklarda oyuna devam ederdik.. mahallede en samimi olduğum hiç ayrılmadığım arkadaşlar dan birinin adı Tuğba (aynı yaştayız) ve kız kardeşi fatmanur ( bir yaş küçük ) vardı ben ve amcamın kızı İlknur (aynı yaştayız) hep dördümüz gezer oyunlar oynardık .. Çok yaramazdık hiç rahat durmazdık mahalleye misafir çocuğu girse hemen sıkıştırıp döverdik .. Amcamın kızı İlknur sakin ve sessiz bir kızdı fakat sinsi bi okadarda tehlikeli ben hep neşeli saf ne varsa dilimde sözümü esirgemeyen biriydim fakat ailem hep amcamın kızını severdi herşeyin iyisi onun herşeyin ilki onundu İlknur un babasını çok kıskanır dım hep okuldan gelince ödevlerimize yardım eder bizi dinlerdi ben babama nezaman kitap okumaya kalksam hep - git ilerde oku sessiz oku diyerek azarlardı amcam yengeme aşık bi adam hiç kötü söz söyleyip kalbini kırmazdı .. Babam ise annemi hiç sevmez hep yanımızda aşalar küfür ederdi benim zoruma gitsede sesimi cıkaramazdım. ..... Birgün ailemle aynı sofrada yer aldık seçimlerden konuşuyorlardı amcam koyu ülkücü bu tavrına hastayım ......... İşte o kötü haber geldi.... Seçim günü herkez oy verdi akşam televizyonlar açıldı oylar belli oldu ve AK Parti kazandı biz üzüldüķ fakat bizi ençok üzen amcamın gaza gelip iki oy kullanması oldu ortaya çıkınca ceza aldı ve hapise girdi ailem çok zor zamanlar geçirdi bu süre içinde amcamın kızı İlknur üzüntüye dayanamayıp hasta oldu ve saçları döküldü benide üzdü bu olay amcam işini kaybetmişti fakat bi süre sonra serbest bırakıldı maddi durumu olmayan ailem son çareyi babaannemlerin evini satarak düzeltmeye çalıştı.. Tokat küçük bir il iş imkanı az olduğu için barınmak ve aile gecindirmek zor..
Bu nedenle başka şehirlerden iş aramak zorunda kaldı istemezdi doğup büyüdüğü topraklardan ayrılmayı fakat çocuklarına iyi bir gelecek sağlamak için mecburdu. Kısa süre sonra haber geldi bursadan kendine göre iş bulduğunu ... Sevinsekmi üzülsekmi bilemedik ve amcam a veda vakti..
O gün amcam bursaya gidip çalışıp ev tutup ailesinin yanına alacaktı zaman su gibi geçti ve amcamın kızını birdaha sadece yıl sonu tatillerinde görebilmek şartıyla bursaya gönderdik bu beni okadar etkiledi okadar üzdü ki derslerimde başarısız ve içine kapanık çocuk haline getirdi... Onu çok özlüyordum düşün senize çocukluk yıllarım onunla geçti aynı yatakta büyüdük ve o artık 12 saatlik uzakta göremiyor konuşamıyor oynayamıyorum. .. Bir süre sonra alıştım ee göz görmeyince gönül katlanıyor. .
Devam edeceğim
Ve ben geldim:)Alışmıştım artık şimdi 3 arkadaş kaldık......
Tuğba ve kız kardeşi fatmanur çok sık görüşmesekte yetiyorduk birbirimize ilk okul ve orta okul bitti. liseye gitmek için can atıyorum fakat abim okutma taraftarı değil "Bir şartla gidebilirsin oda kızmeslek lisesine gideceksin" Okumak için kabul ettim.....
Zaman su gibi akıp geçiyor..
Okul kısmını şimdilik es geçiyorum