Okadar değiştiki o melek insan gitti yerine paragöz aç göz bi insan geldi.
İmerendi gazino bayanlarına aslında toplumda gazino bayanını dışlayan çoktur aynı benim gibi kimi insanda farklı yorumlar bi çok yoruma şahit oldum fakat ben nefret ediyorum onlardan para için yapmayacakları yok merhametleride yok Alev isimli gazino bayanı hergün kuaföre gelip sohbet eder makyaj yaptırır giderdi muhattap olmazdım.
Yağmur şidedli bir şekilde yağarken bizde cerenle birlikte kahve içip müzik dinliyorduk sakindi ortalık birden kapı açıldı alev di gelen hemen arkasıdan kısa zayıf it gözlü bi erkek ceren onunda içeri gelmesini isdedi memnun değildim bu durumdan alevin sevgilisi sandım fakat sevgilisinin olmadığını ve o şahsın gazinoda garsonluk yaptığını öğrendim kahve yapıp ikram ettim farkına varamadım bana baktığını göremedim işleri bitince gittiler saat 11:30 gibide biz çıktık ertesi gün sabah saat 08:00 civarında dükkanı açtım temizliğimi yaptım cereni bekledim saat 11:00 gibi dükkanın telefonu çaldı açtım arayan cerendi bu gün geç geleceğim dedi bende tamam deyip kapattım müzik dinleyip kendime makyaj yapmaya başladım çok bakımlıydım severdim süslenmeyi kapı açıldı gelen ilayda aa benim 8.sınıf arkadaşım hemen sarıldık kahve yaptık içerken bana başından geçenleri anlattı sevdiğiyle birlikte kaçıp 3 ay beraber yaşamış sonra da anlaşamayıp ayrılmışlar evde çok sıkıldım artık iş arıyorum bende burda çalışabilirmiyim diye sordu bende cerene soralım dedim baya sohbet ettik fazla sürmeden ceren geldi olayı anlattım kabul etti o gün işe başladı akşam o lanet kadın alev geldi cerenle sohbet ederken gülmeye başladılar sonra ceren bana dünki çocuk senden hoşlanmış konuşmak isdiyor dedi bende kabul etmedim isdemem dedim en son biriyle çıktım okulumdan oldum olmaz abla dedim üsdelemediler akşam erken çıktım halam gelmişti hafise halam en sevdiğim halam eline doğduğum adımı veren insan canım halam eve gidip boynuna sarıldım yaklaşık iki sene görmemiştim ankarada yaşamaya karar vereli iki sene olmuştu ben ise tokattan onu görmek için gidemiyordum uzaktı .
Halamın yanı sıra özlem ablam ( büyük halamın kızı ) da gelmişti baya gülüp eylendik hafise halam zilede ki evine gitmek isdedi bende gitmek isdedim işten iki gün izin alıp gittik zilede iki gün eylendikten sonra döndüm halamlarda tekrar zileye gittiler..
Sabah saat 8:00 gibi dükkanını açmak için çıktım gittiğimde açıktı dükkan ilayda açmış sarıldık sohbet etmeye başladık ve duyduklarıma inanamadım ceren ilayda ile kötü işlere bılaşmış ilayda para karşığında kötülük yapıyor ve bunada alevin yanında gördüğüm o şahıs yardım ediyor tam şoku atlatamadan ceren geldi sarıldı ve ikinci şok benim o şahısla çıkmamı isdiyo aksi taktirde cerene yardım etmeyecek ...
Tuzağa düştüm en sevdiğim arkadaşım ve annemin babamın güvenip emanet ettiği patronumun tuzağına
Akşam oldu ceren ilaydayla işe gitti o kötü işe daha ben şok atlatamadan onlar gidince müzik dinlemek isdedim tam dinlerken o şahıs geldi ben korktum içeri kabul etmesemde girdi şerefsiz beni sevdiğini evlenmek isdediğini söyledi kabul etmeyincede kötülük yaptı fazla hatırlamıyorum kapıyı kitlemişler üsdümüzden herneyse olan oldu o konulara fazla girmicem hatırlamak isdemiyorum işden ayrıldım kaçtım hep ama o pes etmedi hemde hiç her girdiğim işde rahatsız etti 8 ay kaçtım kovaladı psikolojik olarak çıkmazdaydım ..
Annem bakkala git dedi bende gittim o sıra babamı gördüm sarışın bi kadınla samimi mi samimi babamda beni gördü eve geldim koşarak babamda peşimden anneme soylemek isdedim babam fırsat vermedi sebebsiz dövmeye başladı sopayla suc bastırdı babacım sustum annemde neden dövdün demedi araya bile girmedi bende hak ettini düşünüp sustum..Allahtan bir babam ve bir annem var haniler ben göremiyorum.. Neden ben kendimi güvende hissedemiyorum ulan ben birinden dayak yesem seni babama anneme söyleyeceğim tehtitini bile söyleyemiyorum.. Niye ben kendimi yanlız hissediyorum sahipsiz birisi değilimki neden varlığın içinde yokluk çekiyorum.
Bana yaptıklarının bir bir hesabını sorucam unutamam ki..