Mazoşist Oldum

47 0 0
                                    

Canımın yanmasına alıştım artık her gelen canımı yaktığı için.

Ah be anne neden hiç sevmedin beni ? Sevseydin böylemi olurdum kızındım ben senin birtanecik kızın alsaydın kanatlarının altına iyimi oldu böyle yorularak büyümem herşeyi erken yaşta tek başıma öğrenmem çok çırpınıp tez yorulmam hoşuna gittimi ya ! o anne kız hikayeleri hep imrendiğim o ilişkileri ne den beni mahrum ettin anne hep kızardın bana küçükken 9 yaşında anne ettin beni kardeşimi verdin elime yordun beni.

Kardeşine sahip çık aman kardeşini doyur olmadı uyut anne ben nezaman ders çalışıp ne zaman oyun oynayacağım niye kızıyosun bana hep korkutuyosun beni korkuyorum senden vucudumda bırakdığın izler hiç hoş durmuyor okulda utanıyorum soranlara yalan söylemek zorunda kalıyorum ve malesef bir kaç kişiye söylediğim yalana kendim bile inanıyorum sağlığımla oynuyosun.
Hiç uslu durmayan bir kardeş aman allahım ne kadar zor bir bebeğe sahip çıkmak üzerinden bir an olsun bakışlarımı alamıyorum muzur işde hemen ya düşüyor ya kırıyor kolay kolay uyumuyor  ilk kelimesi baba oldu okadar peşinde koşayım sen git baba de olacak işmi ?
Mazoşist bir yapıya sahipsen ruh hastası olmalısın  nedense aldığım intikamların hepsinde kendimde zarar gördüm. Çok uğraştım takıntılarım sayılıdır 3 kişi sanırım  huyumdur birine zarar verecek olursam öncelikle beni unutmasını sağlamam gerekir beni unutması senelerini alacaktır önemli değil ben unutmadıktan sonra seneler umrumda değil çünki artık üzülmüyorum aksine daha güçlüyüm alıştı ruhum acı çekmeye  bu arada ben bedenime zarar verenlerden değilim kan dökenlerden değilim ruhum acı çekiyor ve bu bana yetiyor..
Gerçekleri yazıyorum ben tamam yazım yanlışlarım var hatta hepsi yanlış umrumda değil yanlış olduğunu bile bile yapıyorsam hastalığımın hakkını veriyorumdur...
Farklıyım herkesten herşeyden yaşıtlarım la muhattab olmuyorum bana sanki 5 yaşındaki çocuk gibi geliyorlar hep aynı tavırlar fazlası ile şımarık çok bilmiş ıyyk hiç sevmem olgun insanlarla konuşmak hoşuma gidiyor kahbeliğinde alasını yapıyorlar iyliğinde tam teşekkürlü. Bana doğruyuda gösderiyor yanlışıda

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin