Meeting with him...

345 27 3
                                    

Clay POV:

Miután azt írtam Gogy-nak hogy 'jó éjt' hát igazából nem tudtam elaludni. Nagyon boldog vagyok, hogy találkozhatok vele.

*Eljött az a nap amikor találkozunk*

Messages:
                                        -Már a reptéren vagyok:)!!
-Rendben várlak:)
                                        -Nagyon izgatott vagyok
-Én is úristen végre láthatlak:D
                                        -Most kell felszállni sziaa
-szia:)

felszálltam a repülőre. 8-9 óra múlva megérkeztem. Beírtam a telefonomban azon belül a térképbe a lakcímét. Kívülről tudom hol lakik, de azért kell a segítség, de gondolom majd a házát is felismerem. Naponta annyit beszélünk kb egész nap, és a felét chat-ben, hogy a ház külsejét, belsejét is vágom.

George POV:

Mikor Dream leírta hogy repülőn van nagyon boldog lettem valahol itt kell lennie, mert már 9 órája nem írt. Egy kopogást hallottam az ajtómon. Gyors odamentem, és reméltem, hogy Dream az. Úristen és nem ő az. Csak a rohadt postás. Kicsit rácsesztem az ajtót nem tudom miért, de jól esett. Mégegyszer kopogtak. Tudtam, hogy megint a postás lesz mert mindig kétszer kopog, mert szerinte az vicces. Idegesen kinyitottam az ajtót, de már annyi hogy szinte ráestem a postásra. Várjunk e-ez nem a postás. Ő kb 30 cm-rel magasabb nála.

-George?

-DREAM!! ~hirtelen beleugrottam az ölébe nem tudom, hogy miért nem én akartam a testem csinálta.

-Úristen George mi volt ez az előbb? ~mondta nevetve.

-Oh csak azt hittem a postás vagy.

- Szegény postások mit élhetnek át. ~mondta nevetve.

-Inkább gyere be.

Dream mikor bejött az ajtómon nagyon boldoh voltam, de hirtelen megszólalt.

-Várjál Sapnap hol van?

Aztán megláttam, hogy az ajtó mögül mindent felvett.

-Hát szia George ~Sapnap megölelt.

-Sziaa gyere be te is.

Mivel nálunk este volt ezért elmentünk kajálni.

-Hova menjünk el enni? ~mondtam

-Ahova szeretnél darli- George. ~mondta furcsán Dream.

-Uhm oké pizza?

-Nekem tökéletes ~mondta Sapnap lelkesen.

Mikor megérkeztünk leültünk egy asztalhoz. Annyit vettem észre, hogy Dream szorosan leült mellém. Remélem nem látszodott rajtam hogy elpirosodtam nagyon. Dream lassan megfogta a kezemet. Jah nem csak beképzeltem magamnak. Várj de miért? Ne gondolj újra hülyeségre.

-George minden rendben van? Tiszta piros vagy. ~mondta Dream

-J-jah i-igen minden rendben van igen. ~mondtam halkan.

-Oh mindenki tudja hogy George miért piros. ~mondta Sapnap, egy olyan mosollyal mintha beszívott volna.

-Nyugodj már le és inkább ezt a mosolyt hanyagold. ~mondtam

-Oh Dream elmondtad már George-nak? ~mondta Sapnap.

-Dehogy ~mondta Dream kicsit kínosan

-na mond mi az. ~mondtam

- hát szóval é-én szerintem é-én m-meleg vagyok. ~mondta nagyon nagyon halkan.

-Oh ez király Dream. ~megöleltem, nem tudom miért úristen, most úgy tűnök mintha én is az lennék.

-Kösz Gogy, mikor Sapnap-nek mondtam kb még fél óráig nézett rám.

-Ez nem igaz!

-Oh dehogynem :)

megettük a kaját és visszamentünk hozzánk.

-Na szóval srácok az van hogy mivel nincs 3 szobám és csak egy nagy ágyam és egy kanapém van, ezért valakinek a kanapén kell aludni valakiknek meg az ágyon. Ha akarjàtok alszok a kanapén.

-Dehogy majd te alszol az ágyon, te ágyad, ha akarod alszok veled. ~mondta dream aztán ránézett Sapnap-re.

-Persze nekem tökéletes a kanapé. ~mondta Sapnap, megint azzal a drogos mosolyával.

-Jó akkor én átöltözök pizsomába. ~mondtam.

-Rendben. Én is. ~mondták mindketten.

Mikor felöltöztem és kijöttem a fürdőből láttam már, hogy Dream az ágyban telefonozik. Nem volt rajta póló.

-Oh szia Gogy ügye nem baj ha nincs rajtam póló este nem szoktam felvenni. ~mondta Dream

-Jah nem dehogy ~megint nagyon elpirultam.

Belefeküdtem az ágyban és egy kicsit beszélgettünk utána, meg próbáltam elaludni.

*572 words*

dnf ||I still love you||Where stories live. Discover now