I love Dre- someone

366 26 3
                                    

George POV

próbáltam aludni, de csak a fejemben csak Dream járt. Hirtelen elaludtam 1 órakor, de felkeltem hajnali 3-kor még mindig azt láttam, hogy Dream telefonozik. Azt hitettem vele, hogy még mindig alszom, de Sapnap-el beszélgetett és azt néztem hogy mit. (Most azt fogom mutatni hogy mit üzentek egymásnak Sapnap és Dream)

-Milyen George mellett lenni?
                       -Nagyon félek, és olyan aranyosan alszik
-Ha alszik legalább adj egy puszit a fejére, úgy sem veszi majd észre.
                       - és ha felkel?
-nem fog:) csináld!!!!!
                       -jó, de ha felkel megöllek

Dream elkezd felém hajolni, de nem tudtam, hogy mit csináljak, ezért elhúztam a fejem, de mikor elhúztam Dream véletlenül a számhoz ért a szájával. Életem legszebb 5 mp-e volt. (🦋🦋). Nagyon nagyon elpirosodtam.

-A JÓ KURVA ÉLET~ mondta Dream hangosan

-DREAM JÓ VOLT? ~Sapnap a másik szobából üvöltotte.

-IGEN~ válaszolt Clay.

-MIÉRT ÜVŐLTESZ? ~mondta Sapnap

-MERT FELKELT ÉS KICSIT MÁSHOVA SIKERÜLT

-TETSZETT NEKI? ~ereztem, hogy sapnap megint azzal a drogos mosolyával mosolyog.

-KÉRDEZD MEG TŐLE.

-GEORGE JÓ VOLT?

-JA KÖSZ~mondtam

-AKKOR NYUGODTAN FOLYTASSÁTOK REGGEL TALÁLKOZUNK. ~Sapnap mondta és elaludt.

-George én tényleg sajnálom nem akartam ezt.

-Nem kell sajnálni.

-Mi?

Nem tudtam, hogy mit csináljak, de azt csináltam amit a szívem mondott. George megcsókolja Dream-et újra. (🦋🦋).

-Amúgy nem stream-elünk? ~kérdeztem

-De persze csak nem mutatom az arcom.

-Jó.

Nem találtam a pulcsim ezért odaadta Dream a sajátját.

*Georgenotfound in live*

-Hi chat. ~mondtam

-Sziasztok. ~mondta Dream

-Nahjó nyugi chat nyugi igen ő Dream.~mondtam

*2 órával később*

-Mi megyünk bye chat. ~mondta Dream és felvesz az arcára egy mosolygós maszkot, hogy ne látszodjon az arca és megcsókolt.

-bye chat.

*vége lett a streamnek*

-Amúgy ma még alszunk, szinte reggel 5 van. ~mondtak

-Aludjunk 6-ig vagy 7-ig ~mondta Dream

*elaludtunk*

*reggel*

-NA JÓ REGGELT NEM TUDOK EGY NORMÁLIS VIDEÓT NÉZNI TIKTOKON MERT MINDENHOL TI VAGYTOK ~mondta Sapnap.

-jól van nyugi van már. Amúgy este elmegyünk egy buliba? ~mondta Dream.

-Uhm hát persze. ~mondtam

*este*


*326 words*

dnf ||I still love you||Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt