the crazy party

384 31 8
                                    

George POV:

Mikor este sétáltunk a kedvenc bulizós helyemre kicsit furcsának éreztem magam. Lehet azért mert ami az este történt- inkább ne is beszéljünk róla. Tehát én és Dream úgymond nem járunk vagy hát nem mondta senki.

-na megérzkéztünk már? ~mondta Dream

-nyugodj már csak 1 perc és ott vagyunk~ mondtam, de nem tudom hogy miért így mondtam vagyis bunkón vagy nem tudom össze vagyok zavarodva

-oké ~mondta Dream kicsit magányosan

*megérkeztünk*

-Jó én megyek italokért ~mondtam

-rendben ~mondta Sapnap és Clay

Mikor leültem a pulthoz és italokat kértem megláttam az exem, Sophie-t

-kiss me rn ~mondta

-kussolj te döglött patkány előbb fejezem le magamat. ~mondtam

-ha nem csókolsz meg I will kill ur "boyfriend" (lol amúgy nm tudom mit érzek)~mondta

Meg kellett csókolnom, mert ez a csaj megtudná csinálni. Kb 5 mp-ig tartott. Annyit vettem észre, hogy ezt Dream mind látta.

-Oh hogy baszodnál ketté ~mondtam

-Nyugi van Gogy *try to kiss me again*

Szegény csajt annyira ellöktem magamtól, hogy leesett a székről. Dream elfutott.

-DREAAAM PLEASE NO I CAN EXPLAIN THIS. ~mondtam

-fuck you George we r over. I hate u sm. *elfutott* ~mondtam

-Ezt elbasztad ~mondta Sapnap

-Kurva kedves vagy. ~mondtam

Próbáltam futni Dream után de elcsúsztam és persze, hogy pont most kezd esni az eső.

Sapnap POV:

-DREAM

-MIVAN?

-GYERE KÖLCSÖNÖZZÜNK KI EGY HOTELT ESTÉRE

-JÓ

Dream és én beszálltunk a kocsiba és elmentünk egy hotelhez.

George POV:

Most sétalhatok haza kurva jó. Mikor haza értem nem találtam senkit. Hívtam Dream-et sokszor de mindig kinyomott és szerintem le is tiltott. Sapnap se válaszol. Elkezdtem rugdosni mindent a törékeny cuccaimat lecsesztem a földre. Elkezdtem ütni magamat addig ameddig el nem ájultam.

Sapnap POV:

-Dream én azért ránézek George-ra, hogy jól van-e.

-Jó nekem mindegy

-Akkor mentem

Mikor beszálltam a kocsiba és odamentem George házához elkezdtem kopogni.

-GEORGE ITT VAGY? GEORGE VÁLASZOLJ KEZDEK FÉLNI. GEORGE HA TE MOST KURVÁRA SZÓRAKOZÓL VELEM ÉN ELMEGYEK.

Már nem tudtam mit csinálni berúgtam az ajtót (oh bad bitch) , és megláttam, hogy minden a földön van és szét van törve. Megláttam George-t is a földön és odafutottam hozzá. Láttam, hogy még életben van, de mentőket nem akartam hívni. Felhívtam Dream-et ő úgyis ilyen orvosira járt de mégsem az lett.

-DREAM MOST AZONNAL IDEJÖSSZ.

-MI A FASZÉRT?

-GYERE IDE.

-JÓ DE, HA EZ VALAMI PRANK ÉN ESKÜSZÖM, HOGY EGYEDÜL HAZA UTAZOK.

-GYERE MÁR.

*Sapnap kinyomta*

Dream POV:

biztos ez valami prank lesz, de azért odamegyek hogy letudjam pofozni mindkettőt. Mikor megérkeztem láttam, hogy minden szét van törve és hogy George a földön fekszik és Sapnap próbálja ébreszteni.

-Sapnap?

-NE ÁLLJÁL MÁR OTT GYERE IDE GECI

George POV:

A szememet nem tudtam kinyitni, de pici hangokat hallottam mellettem. Dream és Sapnap. Annyit hallottam, hogy semmit. Kicsit megtudtam mozogtatni a kezem. Annyit érzékeltem, hogy hirtelen valamelyik megölel. Sapnap volt az, hát persze, hogy nem Dream.

-GEORGE GEORGE GEORGE. ~Sapnap üvöltötte.

-M-mih v-van márh-

-NAHJÓ OKÉ FUHH.

Dream POV:

örültem, hogy George még él vagy nem tudom.

-Nekem már itt nincs semmit dolgom ~mondtam

-n-ne D-dream ~mondta George gyenge hanggal

-Mit akarsz?~mondtam

-m-maradj ~mondta

*521 word*

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: May 22, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

dnf ||I still love you||Место, где живут истории. Откройте их для себя