Lanet ev

126 1 0
                                    

ARKADSIM SILA ILE BIRLIKTE YAZIYORUZ BU HIKAYEYI ONU ÇOK SEWİYORUM..
Babam öleli 2 hafta olmuştu ve annem yeni gerizekalının birisiyle evlendi nefret ediyorum o adamdan aksine abim çok seviyordu adam yüzsüzdü aksine ne dersem de adam bizi mutlu etmeye falan calısıyormus "gebersin" babam çok farklıydı benim için onu çok severken kaybetmek çok acıydı ama ağlamıyordum ağlamıcaktım da ağlarsam ne degesekti babam Ölmeden önce hep söylerdi baba bişi olursa aglama diye söz verdim aglamadım aglayamazdım."Beren az sonra yola cıkıyoruz!" Annem bagırdı aklıma Alp geldi beni çok seviyordu Abi'min arkadasıydı.hatta bana asık oldugunu ögrendim birden ona hiç "seni sewiyorum" demediğim aklıma geldi Allah belamı vermesin ilk günden beri aşığım o çocuğa abim o çocuğun beni sewdiğini öğrenince küsmüşlerdi ama ben ona askımı itiraf edemedim şimdide gidiyoruz pişman olamam.Saate baktım ayakkabılarımı giydim telefonumu aldım ve koştum Alplerin evine geldiğimde Kapıya vurdum vurdum!"Alp seni sewiyorum" dudağına yapıştım ellerimi boynuna Doladım sonra ellerimi indirim ellerinin arArsına doladıgımda sarıldım sımsıkı bana tepki vermedi.Telefonum çaldı."annem!"ellerimi çekip telefonu actıgımda "arkana bak Beren!" Ne eyvah arkamdakarmıydı? Arkama Yavaşça dondugumde ağlamak istedim ama kendime söz verdim hiç bir şeye aglamıcam!Telefonu kapattım annemle abim Yanıma geldi adam bize saf saf bakıyordu"ben gelmiyorum anladınızmı Alp'i sewiyorum hı?" Alp bana baktı "Hayır ama ben seni sewmiyorum!" Ne arabaya bindim ağlamıcaktım ağlamıcaktım tabikide hayır ağlamak istiyordum abim bana öldürücü bakışlarını atıyordu ama annem var diye dokunmuyordu ama dövecekti götüm kalkmıştı abim denen her neyse hayvan beni hep kıskandığı için babamı sevmiyordu.Babam annemden daha çok seviyordu beni babamı biri öldürdü ama annem bir kere ağlamak degil ertesi günü düğün tarihi Aldı babamın olenini araştırmıyacakmıs ölen ölmüş "lanet hatun" kulaklığımla uyumuşum kalktığımda gelmiştik o uyuz adamın lanet evine!

Pamuk sekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin