Öpücük

36 2 0
                                    

O saatten sonra berfini aradım açmadı açmadı internetten uçak bileti alacaktım ve vazgeçtim burada bir arkadasım olmuştu Berfin onu aradım "napıyon lN?" Berfinciğim"oha Beren yasıyonmu kızım sen oha " canısınevet "bende salak tanıstıgıma memnun oldum!!"gülüştük falan eskiden Burada kalmıstık annem Yazın annem ben abim kalıyorduk babam o zaman hafta sonu geliyodu babamı ozledim dediğimde annem dövüyordu hep ezildim ve eziktim gider dolaşırdım berfinle tanıştık oyleyld."kanka ben koycegizdeyim!" " Beren kanka sen buraya geliyon ve gelip beni gormuyon Allah belanı vermesin!" Salak sey "amin veermesin!sey seninle ev Arkadaşı olsak!" EeE"tabi gel bana Butun esyalarını al!"kapattım telefonumu esyalarım hazırfı evden cıkarken Mertin Yanıma geldigini gordum"naptıgını sanıyosun sen?!" Of mal!"Sanane!"dimi sanane yha mal!?"cevap ver!" Tabi hayır yurudum sortumla yarım tısorunle tahmınen çok cool dum.mert Yanıma geldi beni duvara yaslayıp beni doyasıya optü öptü ilk öpücügümdü!filmlerdeki gibi onu ittirip terk ettmeyecektim benim hiç erkek bir arkadasım olmamıstı uzaktan sever hayali sevgilim olurdu ellerimi boynuna Doladım ben Yüzsüz bir kızdım!"neden yaptın bunu evlisin. Sen!"dedim bana şaşkınlıkla baktı.taksi gelmişti cewap vermesine izin vermeden taksiye bindim!telefonumu kapattım eve vardığımızda olanların hepsini berfine anlattım biraz da ağladın telefonumu açtım oha ilk defa 655arama vardı oha hepsi merttendi 1 tane mesaj vaerdı"ben evli degilim" of salak bende maldım tanıstıgıma memnun oldum!

Pamuk sekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin