3BOLÜM
Tamam artık bu cocuktan bu kadar iltifat yeterdi taksici bize bön bön bakıyordu sanki onun taksiyle sewiyoşıyoz biz aptal nefret ediyorum!Herseyden kendimi takside tutamadım agladım ilk defa ben agladım nasıl bir hissmiş onu farkettim hıckıra hıckıra taksiyi durdurum indim hayır hayır!tatlı sey yanımdan geliyordu yururken üstelik konusuyordun"gelme pesimden!"yagmur yağıyordu saclarım ıslamıştu umrumda degildi aglamaya ihtiyacım vardı hemde!tatlı şeyin kolarında buldum kendimi bana babamdan sonra ilk defa sımsıkı sarılan erkekti oha!hıckırdım hıckırıgım Butun sahili yansıtıyordu.cok sukurki kimsede yoktu ohh kotuluk:D"NEFRET EDIYORUM SENDEN!"ne nefret mi ediyodum ben bu Çocuktan hayır sewmiyodumda tabiii!!salak ben of"neden" normal bir insanlar gibi neden. Dedi ben olsam bırakır giderdim Yada bende sorardım yuzsuzluk kötülük!"Anlatmak istemiyorum" evet ıstemiyorum."hımm. eve gidelimmi?ıslandık zaten"kafamı olumlu anlamda salladım "yanlız benim şarjım bitti de telefonunu versen?"Telefonumu cebimden cıjartırken telefonum suya düştü!omg!AMAN TANRIM DİDİM!off Neyse ne neysesi gitti telefonum telefonumu aldım ve cebime soktum yurumuye devam ettim "eve yuruyerek gitsek iyi olacak hı?" Kafamı olumlu anlamda salladım.Sessiz sakin eve vardık ben eve girerken bana "yarın hazır ol tatlı sey gezecegiz!"nee tatlı seymi !!
Kendimi tutamadım ve tatlı şeyi dovdum salak ben !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk seker
Teen FictionToparlanmaya başladık kasabaya geri dönüyörduk babamsız tamam.Annem yeniden evlenmişti hemde bu adamla.. Okulu bitireli çok olmuştum karşıma taki merti gorerene kadar ❤️❤️oha cus pamuk seker!!