"Günaydın anne, baba"
Babam okuduğu gazetesinden başını kaldırdı."Günaydın kızım." Annem yeni masaya otururken gülümsedi.
"Günaydın birtanem. Sınavda yine üst derece yapmışsın. Gurur duyuyoruz seninle." Babam kahvesinden bir yudum aldı ve annemi onayladı.
"Ödül olarak, bugün akşam yemeği için rezervasyon yaptırdım. Keyifli bir şekilde yemek yiyelim." Sevinçle babamı onayladım.
"Baba teşekkür ederim." Kahvaltımı yapmaya başladığımda, aklıma gelen bazı düşünceleri kovmaya çalıştım.
Acaba bu kadar çalışkan olmasam, annem ve babam yine beni bu kadar severmiydi? Bu düşünce zaman zaman aklımı kurcalıyordu.
"Bugün bay jeon ile tekrar toplantım var" Annem büyük bir ilgiyle konuştu.
"Demek sonunda anlaşmayı imzalıyor" Babam onu onayladı. "Evet biraz meşakkatli oldu. Ama anlaştık gibi."
"Umarım en iyisi olur hayatım." Bu konuşmalar dikkatimi çok çekmiyordu. Bu yüzden katılmamayı tercih ediyordum.
"Bay jeon'un oğlunun senin okulunda okuduğunu duydum youra. Jungkook'u tanıyormusun?" Gelen ani soruyla ağzımdaki lokmayı yuttum.
Onunla Bir ilişkim veya alakam yoktu." Hayır, tanımıyorum babacım."
"Ah yakında tanışırsınız. İyi anlaşacağınızı düşünüyorum." Gerginlikle babamı onayladım. Jungkook'un zengin olduğunu biliyordum.
Ama bunu başkalarının gözüne sokan züppelerden değildi. Sürekli bir uğraş içindeydi. Kendinden çok farklı arkadaşları vardı. Ama değişmemişti.
Üstüne diyebilecek bir şey yoktu. Ortak olacaksak illa karşılaşacaktık.
"Ben artık kalkayım. Afiyet olsun sizi seviyorum." İkisi el salladığında çantamı alıp beni bekleyen arabaya adımladım.
Arabaya bindiğimde telefonumdan hangi dersimiz olduğuna bakmaya başladım.
Yine her zamanki gibi 3 ders matematik dersimiz vardı. Hazırlıklı gelmiştim. Dün bol tekrar yapıp soru çözmüştüm. duş alıp yatmıştım.
Okula gider gitmez ödevleri kontrol etsem iyi olurdu. Erkenden bitirir ve sorun etmezdim bu işi.
"Geldik efendim, buyurun." Kapımı açan şoföre teşekkür edip indim.
Pekala, bahçe kalabalıktı. Bir an önce okula girmek istiyordum.
Bahçeye tekrar göz attığımda bütün kızların buraya baktığını gördüm.
Ne! Bana mı bakıyorlardı? Telaşla etrafımı taradığımda, yan tarafımda arabadan inen jungkook'u görmüştüm.
Ona bakmaya devam ettiğimde, gözgöze geldik. Tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•For You• °JJK°
FanficYoura, basketbol oynayan Jungkook'u pencereden gizlice kesmeye başlar.