~Chapter One~

18 2 0
                                    

"mamí !" Zakřičela jsem z předsíně. "Ano zlato?" Přišla ke mě a koukla na hodiny v obýváku.
"Už jdu za Cameronem tak že do večera mě tady čekej." Usmála jsem se na ni.
"Tak dobře, jinak večeři si udělejte dneska už nevařím, jedu v šest do práce." řekla skrs smích.
"Tak dobře já jdu." prohodila jsem a obejmula mamku a dala jí pusu na tvář. Sebrala jsem svůj skate a utíkala na autobus.
Jen mezi námi. Měla jsem kapuci a brýle. Samozřejmě skrs mojí popularitu.

Jedu autobusem přez 40 min. A už vidím zastávku kterou že které vydám k hotelu kde je Cameron s ostatními.
Popravdě? Těším se i netěším. Potkat lidí co znám z internetu a né osobně je divný pocit ještě s nikým jsem znich nemluvila.

Jedu na skatu asi tak 12min. A už vidím Camerona

"Camerone!" Zakřičím a zrychlím na skatu tak abych ho mohla obejmout. On udělá totéž. Jenom škoda že jsem upadla sním na zem tak že on byl pode mnou a já na něm.
"Dávej bacha sestřičko" řekl a já mu pomohla vstát.
"Tak já dávám vždycky pozor, to snad vidíš ne?" Zeptám se se smíchem.
"Děláš jako kdybych tě neznal" zasměje se také.
"Ještě abych tě představil ostatním" řekne a já přikývnu.
Vydali jsme se menší cestou za ostatními a někoho možná že i poznávám.
"Tak jo lidi chci vám představit svojí sestru Kristýnu"
"Kiki tohle je Eden" ukázal na holčinu v tmavší kůži a kudrnatými hlasy. Já jen kývla na pozdrav.
"Ethan" ukázal na brejlatého puberťáka. On se usmál a já mu úsměv vrátila.
"TJ" ukázal na dlouhovlasou holčinu. Sklopila pohled. Nevím proč ale zatím jsem to nechala být.
"Blake" ukázal na posledního kluka. Vypadal jako kdyby mě chtěl zabít ale usmál se na mě a já se usmála také.
"Já myslela že je váš dohromady 7" řekla jsem a Cameron odtrhl oční kontakt s Eden.
"Aidan ten ještě mluví s režisérem a pak jde na pokoj pro věci ale on se spíš baví s těma staršíma" dokončily, já jen přikývla hlavou.
"Tak dámy a pánové, kdy by jste se chtěli sejít o těch prázdninách?"
"Ja bych nabízela... Třeba.... Jo už vím. Co třeba kdybychom jeli do LA? Jenom přece je tam hezky a byla jsem tam jen jednou a to s bratrem" prohlásila jsem svůj nápad a mě se naskytnuli úsměvy od ucha k uchu.
"Řekl někdo město kde bydlím? " Optal se kluk s kaštanovými vlasy a smaragdovými oči, byl k nakousnutí a ten jeho ostrý obličej byl překvapivě hot samozřejmě.
"Neboj, to bychom si nemohli dovolit jít na prázdniny bez tebe"
"Dobře to by šlo, kdy by jste chtěli jet?" Optal se Ethan. Musím uznat že hlas má pěkný.
"Tak já nevím, co třeba za dva týdny?" Optala jsem se a ostatní kývli ale jen Aidan nic neudělal a ani neřekl.
"Já nevím..., Já za dva týdny chci natáčet novou píseň ale kdyby jste mi pomohli to natočit byl bych moc rád" podíval se po ostatních a usmál se když jsme odpověděli.
"Samozřejmě" "bez problému bratře" "jo v pohodě ale označíš nás tam" mrkla na něj Eden.
"OH, to je samozřejmost" usmál se a za námi se ozývali hlasy.

"Ale Emmy, přiznej to. Tobě se líbí Tom že jo, a nezakrývej pravdu" promluvil nejspíš 20-28 let pán vedle ní. Nejsem si jistá ale podle těch vlasů a vousů je to Klaus v tom seriálu.
"Možná jo, možná ne." Mrkla na něj a usmála se Emmy.
"Čau dětska, co je tohle za pěknou holčinu?" Řekla že ji připadám hezká. Nad téhle myšlence jsem se já ji koukla a obličejem jsem kývla že ji zdravím.
"To je moje sestra Kristýna" ukázal na mě bratr.
"Kiki tohle je Emmy, Emmy má sestra Kristy" usmál se na nás a já radši podala ruku a potřásla si sní. Nechci být až tak moc nezdvořilá.
"Ahoj Kristy, můžu ti říkat takhle?"
"Jo, můžeš" usměju se na Emm a ta mi úsměv vrátí.
"A já jsem Robert že ano Camerone" potřásl si rukou se mnou a koukl na mého bratra.
"Tak se mi nechce představovat i tebe no" zakroutil očima Cameron.
"No jo můj línej bráška" zasmála jsem se.

Po chvilce povídání s ostatními se k nám přidali i ostatní herci. Ale po chvíli jsme se rozloučili a také se dohodli že za dva týdny se jede do L.A natáčet Aidanova písnička. Nikdy jsem nikomu a tímhle nepomáhala ale tak to se dá ne?
Celkem to uběhlo co jsem přijela.

Jedeme s bratrem do mekáče protože máma jela v šest do práce.
Já si vezmu velký hranolky se stripsy a colu. Cameron si vzal Hot chilli chicken s hranolky.
Sedli jsme si ke stolku na veranďe a pustili se do jídla.
"Hele Camerone, tak mě napadlo.... Co kdybych zase šla hrát do filmu?" Zeptala jsem se ho a on se na mě podíval tím výrazem "to snad nemyslíš vážně" a k tomu ještě s plnou pusou xD. "Hele zase jen na 2-3 měsíce pak klidně si dám zase půl roku klid :)." Konečně to rozžvejkal a promluvil. "Hele je to obvzlášť na tobě. Na mém názoru nějak nezáleží. A co to má vůbec za žánr?" Optal se mě a zase si nakousl svůj burger
"Romantika víš co" mrkla jsem na něj a nakousla si další strips.
"Pokud nebudeš hlavní postavou a nebude to nějak moc vulgární tak já souhlasím a máma asi taky"
"Díky, díky, díky" přejdu na druhou stranu k němu a obejmu ho.
"Tak jo a teď se už najez ať už můžeme jít domů" řekne a dojídá své jídlo. Já jen přikývnu a pokračuju stejně jak on.

O 20 min. později doma
"Tak jo běž se vykoupat a já jdu tady vytřít, a opováž se sem vlézt!" řeknu přísně na Camerona.
"Ježiši, nebuď jak máma" zákoutí očima a jde po schodech nahoru do koupelny.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 18, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

≈I'm flying after you≈         •Aidan Ryan Gallagher• (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat