≈Prolog≈

51 9 8
                                    

Ahojky jen tak pro začátek.
Jmenuji se Kristýna Brodeur.
Sestra Camerona, ano toho co hraje v seriálu The Umbrella Academi sestra.
Vstávám, vysprchuju se a udělám zbytek ranní rutiny.
Jdu dolu a vypadá to že rodiče ještě spí tak si udělám kachen a jdu k počítači hledat nějaké konkurzy na film. O romanci a komedii v jednom.

Jeden konkurz jsem už našla a vypadá to že jestli mi to rodiče povolí a i bratr tak jedu do New Yorku.
Ale prvně se zeptám mámy a táty a pak bratra.

Cameron mi napsal že dneska všechno dokončují a že se u něj mohu stavit a pojedeme spolu domů, tak že mu to tam řeknu o tom konkurzu.
Jen tak mimochodem, Cameron už je přez 5 měsíců pryč tak že doufám že to mají teda všechno hotové protože se těším na premiéru.

Mamka se vzbudí a taťka asi zase pochrupuje tak že mu to asi řeknu potom neboť musím přece jen vyrazit dříve protože přece jen bydlíme poblíž Toronta a cesta trvá asi tak 1 a půl hodinky tak že tam pojedu taxíkem a chvílku na skatu.

„Mami?“ zeptám se své matky s nadějí že mi to nezakáže.
„ano Kiki?" „mohla bych jet do New Yorku hrát ve filmu hlavní postavu?" Doufám že řekne ano.
„já ti nevím Kiki, přeci je to daleko a nikoho tam neznáš...." smutně na ní pohlédnu.
„neřekla jsem přesně ne ale pod podmínkou že pojede s tebou i tvůj bratr jako doprovod ale musíš se ho dnes optat sama"
„Jooo, díky mami moc ti děkuju a neboj on bude souhlasit má mě moc rád ne?" Usmívám se na a ona mi úsměv oplatí.
„jo a jinak holčičko dneska si něco objednejte já budu s tatínkem v práci" „dobře mami, koupíme si to cestou sem" „dobře, a ještě já to tatínkovi řeknu jo? On by ti to klidně i navrhl" zasměje se a já sní.
„dobře"

≈I'm flying after you≈         •Aidan Ryan Gallagher• (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat