Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin ♥️
***
+: (Manda-lina)
-: (Uzaylımsı-mochi)
Uzaylımsı_mochi size yeni bir mesaj gönderdi.
- Aaa ayıp oluyor ama. İnsan bi cevap yazar. Seni bekliyorum.
- Hani hesabımı çaldığın için bana cevap yazmıyosun diyecem de hesabıma hala girebiliyorum. Yani çalmış olamazsın.
- Şakaydi. Senden böyle bir şey beklemem.
- Sana şifremi verirken de güvendiğim için vermiştim ve hala da güveniyorum.
görüldü (22.45)
- Hala bana cevap vermemekte ısrar mı ediyorsun?
- Yoksa beceremedin mi? Şwldög
+ Bilmem farkında mısın ama kusarmış gibi random atmışsın.
- Evet. Fark ettim şu an dmfkrşrl
- Vee sonunda geldin. Noldu?
+ Yapamadım. Yani haklısın beceremedim.
- Vay be ciddi değildim aslında beceremediğini düşünürken.
- Bu konuda usta olduğunu sanıyordum.
+ Ben hesap çalma konusunda ustayım.
- He
- bi dk nE!
- N-nasıl?
+ Şaşırdığını anlayabiliyorum. Bu şekilde mesaj atmana gerek yoktu.
- Böyle atınca kendimi daha iyi ifade etmişim gibi hissediyorum gkmfkfmgkg
+ Cidden mi? Şu durumda bile şaka yapabiliyor musun? Hala hesabını çaldığımı anlamadın mı?
- Evet anladım. Ve aslında sinirlendim de. Ama görüyorum ki şifreyi değiştirmemişsin ve hesap hala bende.
+ Yani?
- Yanisi vazgeçtin belli ki. Burda bana itiraf ettiğine göre hesabımı çaldığını.
+ Bak gerçekten üzgünüm. Evet vazgeçtim. Hesabını bu şekilde kullanmaya devam et ve öncesinde şifreni değiştir.
- Bana açıklaman gereken çok şey varmış gibi hissediyorum.
+ Ama açıklayamam.
- Neden?
+ Burda bitirelim olur mu? Yani artık mesajlaşmayalım. Artık arkadaş olmayalım.
- Ya neden ama nedennn!
+ Çünkü öyle olması gerek.
- Hayır gerekmiyor!
+ Kendimi sana karşı çok mahcup hissediyorum. Seninle arkadaş oldum. Ama bu hesabını çalmak içindi. Sonrasında seninle konuştukça seni sevmeye başladım. Ama şu an fark ediyorum ki bizim arkadaşlığımız sahte. Gerçekten arkadaş olmadık biz. Bu yüzden, sahte arkadaşlıklarda daha fazla devam edemez. Ben bunu devam ettiremem.
- Ben devam ettirebilirim ama.
+ Zaten biliyorsun sana ihanet ettiğimi. Sen de benimle daha fazla arkadaş olmak istemezsin.
- Hayır isterim.
+ Ama neden? Seni kandırdım.
- Evet ve bu yüzden şerefsiz olabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《 Truva Players || Yoonmin 》•yarı texting•
FanficYoongi kuzeni Tae'ye Truva adlı oyunda ileri seviye bir hesap bulmalıdır. Ve bu yüzden Jimin'in hesabını çalmaya karar verir. 《Yarı Texting》 ✾✾✾ 1#bilgisayar oyunu 5 #hile 14 #friendship TAMAMLANDI ✅ 21.06.21 ~ 16.08.21 03.05.21✨