Okula gidiyordum. Kulaklıklarımı taktım.Passenger Let Her Go.. Çok güzel bir şarkı aslında, birden bir ses duydum.Benmişim yaa.Sıkıntı yok.Şimdi farkettimde okula giden yollar ne darmış.Her neyse kendimle konuşmaktan okula geldiğimi farketmiyorum aferin sana..Kulaklıklarımı kıç cebime tıkıp koşturdum zaten geç kalmıştım.Kapıda wonder'ı görünce iyice tepem attı.Daha hızlı kosup sınıfa girmek istedim ama o tam kapida beni sıkıştırdı.Öpmeyi mi deniyo o.Salağa bak salağa.Elimdeki büyük abimden kalan yüzükle bir geçirdim.Herzamnki gibi sadece mimik kullanıp gülümsedim.Derse girdim. Analatik geometri mi ciddi misin dostum hahaha -_- anan.En arkaya gectim ve kulakliklari taktim. Uyumaya çalıştım...
####
Şuan evdeyim. Okulda Wonder olayından sonra pek bisi olmadı. Okul bitiminde de abim beni eve bıraktı sevgilisiyle bulusmaya gitti sonrada.Bende evde The Fosters 'ı izliyorum ama uykum geldi iyi geceler Brandon Adam Fosters.
######
Abiiii!!çığlık atarak kalktım yine. Annem geldi. Onu da ittim. Ve bağırmaya devam ettim.Bir an gözümün önüne Jackson Bieber geldi.
-Nasılsın abi kuzusu?
- Defol git
-Niye beni özlemedin mi?
-Senden nefret ediyorum. Canın cehenneme. Mutlu musun? Beni dağıttığını gormkten.Mutlu musun? Kendimdn nefret etmemi sağladıgın icin ha mutlu musun?
-Hayır...Arkadaşlar cidden uzgunum bu sene teog falan...