Bay Şişmiş Ego.

144 12 6
                                    

Hayır!?Ne!?

Dylan:Bieber bi iddiaya girelim ne dersin?

Bieber:Ne üstüne?

Dylan:Tabiki bu sexi güzel üzerine.

Bieber:Tamamdır.

Acaba meraktan diyorum bunlar benim hakkimda benim yanimda iddiaya mı girdiler daha demin WTF???Ah herneyse ikisinede yüz vermem özellikle bunlar bieberlardan ve wondersa b.k yiyin siz.Neyse ben bu iki salağı bırakıp eve ışınlanıyorum.Eve yürüyorum,yürüyorumve işte evim benim evim.

¥√π×

Zırr,Zîrr

Beynimde çalan bu zilde ne?

Aha kapı çalıyo.

Hemen kalktım ve ilk iş olarak tam Derek kükremek üzereyken apple arkadaş canlısı leptopu kapattım kısacası TEEN WOLF'u bölen i..e kim?

Kapıyı açtım ve ne göriyim bir BİEBER. Kapıyı kapattı ve içeri girdi.

Ben:Tabi geçebilirsin.

JB:Geçebilirim tabi ben heryere geçebilirim ileri derece yakışıklılığım var benim.

Ben:Bay Şişmin Ego.

JB:Hayır canım o Justin

Ben:Kısaca Pattie dışında sizin aile.

JB:Tamam bebeğim ee?Yemek yiycektik.

Ben:hayır en son sen gidiyordun bende teen wolfun yakışıklılarını kesmeye başlıyodum baş baş.Ve onu kapıya ittirdim.Hiç bişey olmamış gibi yerime oturdum ve derek'in kükremesini dinledim o değilde dizide korktuğum tek şey derek 'in kükremesi ve neden kimse stilesla çıkmıyo.Offf bu böyle uzar ben yatıcam. İyi geceler :)

………………°°°°

Sabah,sabah ve yine lanet sabah off okul hazırlanmam lazım annemler yine evde yok abim sabah erkenden çıkmıştır evde kahvaltı hazırlıyacak kimse yok lahanettt :( Acaba saat kaç 9.3 gitmek zorundayım kahvaltıcık by...

OKULDA

..................

en az 4 oy saolun.

I'm Stupid loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin