Vee ne göreyim? Aman Tanrım!!
8. sınıf arkadaşlarım, ödevleri yazmak için açmış olduğumuz bi gruptan, mesaj atmış. Çok özlediğimi fark ettim şu malları.
Onlarla biraz sohbet ettikten sonra, artık hazırlanmam gerektiğinin farkına vardım, ödev de hayal oldu çaktırma plss.
"Neyse, ben kaçar :D Ablanız maça gidecek bugün sjshvs Tabii bi aksilik çıkmazsa :p sgsgsg Bu arada başka gidecek olan var mığğ??? O.o" yazdım. Evet, randomlarıma gurban (shhsbshsbsbs) Ve tam gönder tuşuna basarken Furkan'ın mesajını fark ettim. "Haa bi de bugün Gold City*'deydim. Galatasaraylı oyuncularla: Sneijder, Muslera, Selçuk, Burak,.. Hepsi vardı." Yazmasın mı???!?!? WTF?! VAT DA FAK YANİİ? Hadi amaaa!! Kıskandıran taraf ben olmalıydım! "Kapak olsun sana Kumsal! Puhaha sbsbhs Çatla kıskançlıktan." "Shut your fucking up bitch!"
İç sesimi bir köşeye, kıskançlık duygumu bambaşka bir köşeye kafa üstü gelecek şekilde fırlattım. Şu nalad iç sesim kafasını vursun da biraz akıllansın barii...
Ben: "Ohanzii!! Foto çektin mi barii?"
Beynime ediyim, kim çekinmez kiii??!
Furkan: "Ben yanındayım diyorum, bu fotoğraf çektin mi diyor. Kumsal bi sus, herkesin hayrı için."
Çocuk haklı gençler, dağılmayın ama, çünkü bir Kumsal bunun altında kalır mı? Tabikisi de hayır!
Ben: "Yanında olmakla fotoğraf çekinmek aynı şey değil, biliyon demi?" Yok Miley avsvgshs "Beni de geçtin Kumsal." "Eyvallah iç ses."
Ben Furkan'dan cevap beklerkene bir mesaj geldii. 1 dk. Mesaj mı dedim? Oha laan sbsbbe Cidden mesaj geldiiii!! *Mutluluk dansı* Ee gençleeer, yalnız olunca bir mesaja bu kadar çok seviniyosunuz yaneee.. Vee tüm Türkiye, tek yürek, tek dilek: Mesaj Avea'dan olmasın.
Sonunda telefonu alıp mesaja bakma girişimine girebildiim! Alksa grk yk .s.s
Kimden: BuseYavrummm
Kumsal, bizim Antalya'ya gitmemiz lazım, apar topar. Ümit teyzemin yanına. Çok ani oldu, şu anda yoldayız. Maça gidemiyorum diye babama trip atıyorum. (Ama tutamıyor svsvsvhd Demedii tabikisi) Ama sağlık tatlım, detayları pazartesi anlatırım. Bu arada belki pazartesi gelemeyebilirim. Ama kusura bakma. Beni affet, sağlık söz konusu.. :( :(Veeee, bu mesajı gören Kumsal'ın dramını siz düşünün, her şeyi yazardan beklemeyin. Hadi hep beraber yıqılalım. Üstelik 'q' harfiylee..
Sağlık elbette daha önemli ama GS maçı da boru değil yanii! Ama sonuçta onun suçu değil yanii.. Hatta benim ondan özür dilemem gerekiyor. Çünkü eğer benimle bi iş yapmayı planlarsanız, o işten mutlaka bi Bursa Ordu Kocaeli çıkar.
Sms paketimi de hunharca mesajlaştığım için bitirmiştim. Neyseki dakikalarım vaar. Dolayısıyla Buse'yi aramaya karar verdim. Ahanda çaldı, çaldı, çalıyor ve "dıt dıt, dıt dıt" sesini duydum. (Meşgule aldı kısaca sbsvwb) Mecburen son çareyi mesaj atmakta buldum.. Elveda son TL'leriiimm...
Kime:BuseYavrumm
Saçmalama bebekim, tabii ki sağlıktan önemli mii? Maça her zaman gideriz (Öküzler de uçuyodu sateen). Moralini bozma bu yüzden. Allah şifa versin, çok öptüm :* iyi yolculuklar yavruum.Ben bu mesajı atarken Buse'den bir mesaj daha geldi.
Kimden: BuseYavrumm
Hastaneye gelmek üzereyiz. Yanımda annemler var, o yüzden açamadım. Özür dilerim, gerçekten üzgünüm.Yazıık laan, kıyamam ki ben bu malakaa nsjdbs
Sonrasında, önceki mesajımı okumuş olacak ki bir mesaj daha geldi:
"Teşekkürler. İyi ki varsın, seni seviyorum. Söz senle birlikte maca gidicez, ne zaman olursa olsun. Ayrıca üniversiteye aynı şehirde gidip seninle birlikte kombine alıp seyredicem maçıı. Yine de çok sorii. :("
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live While I'm Young
HumorÇılgın olayları, çılgın arkadaşlıkları ve komediyi hayatı haline getiren bir kızın yaşamı ... Esprileriyle soğutabilecek fakat samimiyetiyle ısıtabilecek bir kız. Onun yaşamı, onun arkadaşlıkları, onun maceraları ve onun gençliği. Sizin de rahatlı...