Hocanın blöf yaparak quiz sandırttığı kağıdı cevaplıyoruz şimdi. Yine ucuz sıyırdım. Çünkü yetiştirememiştim. Neyse, biricik (!) öğretmenimiz bu şok üzerine insafa gelip ikinci derste sınava çalışmamıza müsade etti. Ben de mal mal yine çalıştım işte. Ama hâlâ bi şey bilmediğime eminim.
İkinci dersin sonunda sınava gireceğim sınıfa gitmek için toparlandım. Kaplumbağa gibi çantamı yanımda taşıyom, ivid. "Niye, çantan senin evin mi?" dedi bir adet iç ses. Ama ben onu takmayıp Ayris'i bulmaya gittim. "Ayris kim la?" diye soranlar meraktan çatlıyabilir. *götü garı gülüşü*
Yok lan şaka, çatlamayın. Anlatcam birazdan. Ama önce merakınızdan yararlanıvereyim. Hehe..
Ayris benim bff'm genjler. Yaklaşık 3 yıldır beraberiz. 2 çocuğumuz var falam demiycem, saçmalamayın. Niysi, aynı zamanda Ayris okulumuzun "bad girl" ü - ya da öyle olduğunu sanıyor (Silamlar Damdam sndbsjfb)- ama içinde bir "unicorn" yatıyor.Onun da sınıfını sordum. Tahmin edin hangi sınıfta? Çok zor değil la, aynı sınıftayız işte. Uzatmayayım. Sınıfa gittik ve sıralarımıza oturduk. Şu şanslı biç en arkada otururken ben onun çaprazında ve daha önünde oturuyordum. Ve tam arkamda ise ona kopya vermem için bana yalvaran bir adet Ardacık var. Arda'yla aynı sınıftayız. Ve sanırım çocuk bir bilgisayar dahisi, öyle diilse bile tipi öyle yanii andbsh
Yanlış kişiden kopya istediğinin farkında değil ama yavrucak. Çümkü ben kağıdıma abanırım ve çekebilen çeker. Çümkü çalışanla çalışmayanın aynı notu alması bana koyar. Çümkü ben gıcık bi insanım. Bunun üzerine çümkü o bir halkın adalet terazisi derseniz şaşırmam valla.
Bilin bakalım yanımda kim oturuyo? Hehe, taam ismini ben de bilmiyom. Çocuk bu havada yarım kol bir tişört giymiş ve "Evet, spor yapıyorum" diye bağıran bir vücuda sahip. Benim totom donarken, o böyle geziyor. Oldu o zman bna msade .s.s.s
Berbat geçen bi sınavdan sonra yetmezmiş gibi bir de Arda'nın kopya çekemediği fakat yine de tam not beklediğini bildiren konuşmasını dinledim. Ardından bed görlümüzle sınıftan çıkıp tenefüslere aqtık. "Yaw cnm he he .s.s. Zilin çalmasına 5 dk var ne akmasından bahsediyon sen guzuum? Okuldasın la kafir!" Puahah iç ses, güldürdün yeminlen sndhah İki cümlede ergene, ordan ananeme, ordan da imama bağladın ya helal bebekim, böyle devam.
Tarih sınavım beklediğimden daha iyi geçmişti. Ama yine de iyi değildi yaniii. Sonuç olarak yine berbat ve süper sıkıcı bir günle daha zamanımı harcadım. Eve yetişir yetişmez fiziğe çalışarak inekliycem, gerekirse pinekliycem. Ayris'le vedalaşıp servislerimize gittik.
Eskiden, Ayris'le aynı servisteydik, fakat sonra biz taşındık falam filam.. Neyseki bu serviste de diğer bir best kamkim olan Ayra var. Ayra'yla bu sene tanıştık. Fakat her ne kadar sert ve dövüşcü olsa da oldukça bilgili ve kültürlü birisi. Galiba bu yüzden onunla iyi anlaşıyoruz. Ya da belki de onunla aynı kaderi paylaştığımız içindir.Aynı kaderdem kastımı tabikisi de anlamadınız. Bu sefer uzatmadan yazcam. Evet, evet kesinlikle uzatmıycam. Sizi merakta bırakmak çokseel bi duygu, biliyonus mu?
Neyse, anlatıyom, vurmayın. Şimdi okulun başlarında, ilk sıra düzenine göre ikimiz de orta sırada arka arkaya oturuyorduk. Ve yanımızda bi erkek oturuyordu. Ayrıca kümedeki tek kızlardık. Tabii sonra düzen değişti filam falam. Ama yine aynı yerde oturuyoz biz. Because we are so cool bitches B) Ne alaka bilmiyom sndbsj Diyesim geldi sadece.Eve gelir gelmez planladığım gibi fiziğe çalıştım. Neyse ki fizikçimiz onca laftan sonra insafa gelerenkten sadece aldırdığı kitaplar ve dağıttığı testlerin arasındaki soruları özenle seçerek soracakmış. Dolayısıyla öncelikli olarak çözemediğim soruları bi daha çözdüm ve genel bir tekrar yaparak günü bitirdim.
-------------------------------------------------------------------------------
Bu ses nerden geliyor? Hay bin koala!!
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hehe :D Silam bbeqleer. Napersiniz bakeeem? :)) Bölüm geç geldi biliyom, bu bölüm diğerlerine göre daha kısaydı, onu da biliyom. Sjdbjs Ama belki size bir süprüz yapıp, akşama bi bölüm daha yazarım.
Size şunu söylemeliyim ki şimdi ben bu kitabı önceden yazmıştım, dolayısıyla bi zaman kayması gibi bi şey oluyor sjdbj Şimdi onlar yeni Sömestr tatiline girecekler filam. Öyle saçma bi şeyler oluvericek yanee. Çok uzun yazmışım şu yazar notu şeysini ejdbsj Hadin görüşürük yavrumlaar
Haa unutmadan, pc'ye geçebilirsem ithaf vermek istediklerim var, ama tabikisi de o kişileri şimdi söylemiycem. Merak ediverin azcık sjdbsj Bayıınn akbdjs
(Medyadaki bu bölümü yazarken dinlediğim şarkı: Olly ve Demi'nin "UP" şarkısı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live While I'm Young
HumorÇılgın olayları, çılgın arkadaşlıkları ve komediyi hayatı haline getiren bir kızın yaşamı ... Esprileriyle soğutabilecek fakat samimiyetiyle ısıtabilecek bir kız. Onun yaşamı, onun arkadaşlıkları, onun maceraları ve onun gençliği. Sizin de rahatlı...