capitolul 6

11 1 1
                                    

La ora 14:00 fix, a sunat telefonul, dar eu eram treaza de jumatate de ora. Am dormit, dar nu am avut un somn odihnitor. M-am trezit speriata, tin minte ca am avut un cosmar, dar nu imi amintesc exact despre ce era vorba.

Dupa ce mi-am facut un dus, am mers in bucatarie si am mancat lapte cu ceriale. Trebuie sa mananc mai consistent, mi-am spus, asta spun mereu, dar niciodata nu mananc cum trebuie. Cand imi termin cerealele, revin in camera mea si ma gandesc cu ce sa ma imbrac. Pana la urma este o pista, nu pot sa merg in rochie, si nici in fusta, nici nu cred ca am vreo fusta in dulap, spun si imi indrept atentia spre o pereche de blugi negrii mulati si un maieu cu un decolteu decent. Acum ca am rezolvat si problema hainelor, deschid laptop-ul si ma uit in cautarea unui film bun ca sa treaca timpul mai repede.

Oare cum va fi pe pista? Totul o sa decurga bine? O sa am probleme? O sa il intalnesc pe baiatul care ma amenintat? O sa fac cunostinta cu 'lupul singuratic'? Pana la urma de ce ma intereseaza chestiile astea? O sa merg acolo si o sa fac exact ce mi-a zis seful sa fac, o sa le dau oamenilor de baut.

Cand ma uit la ceas observ ca este 15:32 iar pana la 19 mai sunt aproximativ patru ore. Dupa doua minute de cautat un film cat de cat bun, am gasit filmul 'One way'. Am auzit de filmul asta, dar nu am apucat inca sa ma uit la el, am auzit ca este un film de dragoste trist.

La terminarea filmului eu eram cu cutia de servetele in mana, rupand cate unu si stergandu-mi lacrimile si nasul. Plangacioasa mai esti Rirh, imi spun si imi mai suflu o data nasul. 17:48 mai am o ora si ceva ca sa ma pregatesc si sa ma incurajez moral.Ma imbrac cu hainele pregatite si acum imi dau seama ca nu stiu exact daca sa imi iau tenesii albi sau ghetele, asa ca hotarasc sa imi fac mai intai machiajul si dupa sa ma ocup de incaltaminte. Optez pentru un machiaj natural, doar putin ruj mat si putin rimel, si gata, sunt pregatita sa ma duc pe pista. Cand ma uit la ceas observ ca este 18:21 asa ca ma indrept spre iesire, luandu-mi ghetele si incaltandu-ma repede.

Pe drum am luat un taxi care, la fel, ma lasat chiar mai departe de destinatie, decat celalalt. A fost totusi amzant, dupa ce i-am zis unde vreau sa ajung, a inceput sa zica ca sunt nebuna si tot drumul a bombanit, ceva de motoare si tipi dubiosi. Cand am ajuns in fata pubului 'Queen' era ceasul sapte fara un sfert, mai mult timp de explorare.

Am intrat putin nesigura pe intrarea principala si am vazut aceleasi garaje unele deschise altele nu, cu diverse masini sau motociclete scumpe. Ajungand in spatele lor, am ramas cu gura deschisa. In spatele acestor garaje se afla un alt garaj dar mult mai mare. Cu putina frica, am intrat in el si oriunde ma uitam erau masini de curse de diverse marci. Am inaintat si am observat ca la sfarsitul acestui "garaj" era o alta iesire. Cand am ajuns la iesire am vazut adevarata pista si sincera sa fiu as fi vrut sa ma intorc la 180 de grade si sa plec mai repede de aici. Aici erau, la fel, masini, dar erau in reparatii, si oameni care reparau erau si ei acolo. Asta e amuzant, locul asta e prin de golani in aevaratul sens al cuvantului.

Ma simteam urmarita de fiecare pereche de ochi existenta aici. Am incercat sa par indiferenta la privirile lor, dar inauntrul meu tipam de nesiguranta. Am dat sa ma intorc ca sa plec mai repede de aici, dar m-am lovit de un corp tare. Mi-am ridicat privirea spre cel care imi bloca iesirea si am dat de aceeasi fata care ma amenintat.

-Te grabesti undeva? Sper ca nu vrei sa pleci acum, abia acum incepe distractia, spune si se da din fata mea doar ca sa ma traga inapoi spre privirile acelor oameni.

-Lasa-ma sa plec! spun printre dinti si il privesc iritata.

Cine naiba se crede sa ma forteze sa ma intorc? Cine e el? Ce vrea de la mine? Oare vrea sa termine ce a inceput? Sau vrea doar sa se distreze?

-Nu inca iubito, mergi inainte! imi spune in timp ce e in spatele meu.

La dracu! Inaintez cu el in spatele meu si observ ca unii oameni s-au oprit din ce faceau si se uitau cu o privire fixa la noi. Este un sentiment ciudat sa fii privita de atata lume. Mie nu imi place asta, nu imi place sa atrag atentia persoanelor din preajma mea.
Ne oprim langa o masina de curse neagra cu niste modele pe ea.

-Esti angajata aici, nu? intreaba si are un ranjet pe fata.

-Da! ii spun si ma gandesc de ce ma intrebat asta sau mai bine, de unde stie ca sunt angajata aici?

-Okay, ai de ales, ori te urci in masina cu mine pentru cursa, ori dai startul!

Da, nu stiu ce sa zic, adica ador adrenalina produsa de viteza, dar sa fiu in aceeasi masina cu el suna riscant. Dar daca stau aici trebuie sa dau startul si nu stiu in ce consta asta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The dead like meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum