capitolul 2

48 4 0
                                    

   Stiu ca sunt puternica si ca o sa trec peste, dar sentimentul care mi-l ofera gandul ca sunt orfana nu imi da pace. Am asistat la inmormantare si pot sa spun ca am avut doua momente in care am izbucnit in plans: cand s-au batut cuiele si cand s-au asezat sicriele cu trupurile neinsufletite(s-au ce a mai ramas din ele) in groapa.

Dar un lucru e clar, nu pot ramane aici, prea multe amintiri, consider ca ideea cu mutatul este geniala. Inca nu stiu unde, si daca ma mut, ce o sa fac? Cum o sa imi castig traiul decent? Adica, am 18 ani, nu am un C.V. vast. Vreau sa fac o facultate de I.T. dar pentru asta imi trebuie bani, iar daca iau in considerare ca vreau sa ma mut in Las Vegas, imi trebuie bani sa ajung si sa gasesc un apartament, iar banii oricum se vor termina.

Scot trei valize din dulap si incep incet sa imi fac bagajele. In primele 2 bagaje imi pun hainele iar in ultima imi pun ce am mai de pret. O trusa mica de machiaj, lantisorul din aur alb de la mama, ursuletul meu de plus si mai multe lucruri utile sau mai putin utile. M-am hotarat sa nu vand casa parintilor mei din California, fiind casa cu cele mai multe amintiri nu am curajul sa o vand.

Gata, cred ca asta e tot, maine voi incepe un capitol nou din viata mea. Am cativa bani pusi pentru situatii urgent asa ca mi-am rezervat un bilet de avion si acum vreau sa gasesc un apartament. Intru pe un site cu vanzari-cumparari-apartamente-Las Vegas, si incep sa caut. Toate apartamentele sunt foarte frumoase dar si foarte scumpe, iar eu trebuie sa ma in cadre intr-o suma micuta de bani. Uitandu-ma la diverse apartamente,  mi-a sarit in ochi un apartament, nici mare, nici mic, in care predominau culorile deschise, cu mobila decenta si la un pret foarte mic 2000 de euro un apartament sa de frumos e o ocazie speciala. Mi-am notat strada si numarul de telefon de la apartament si stateam cu telefonul in mana gandindu-ma daca fac bine sau nu.

-Alo?raspunde o voce groasa de baiat

-Alo, buna ziua, am sunat in legatura cu apartamentul din Las Vegas.

-Ah, buna ziua, cu cine am onoarea de a vorbi la telefon?

-Tess Kirra

-Ce nume frumos, revenind la subiect, apartamentul nu este de cumparat ci de inchiriat.

-In cazul acesta, scuzati de deranj, nu pot plati 2000 de euro pentru chirie.

-Am o propunere pentru dumneavoastra,  ce ati spune sa ne vedem miercuri la cafeneaua daily?

-Adica maine? Desigur, va astept acolo. O seara buna.

-La revedere domnisoara.

Ok, totul este planificat. Sper ca domnul acesta va fii intelegator, nu ma gandesc sa ii spun povestea mea ca sa ii provoc mila asupra mea, dar sper sa nu ridice pretul mai sus decat pot plati.

*

A doua zi eram deja in aeroport cu inima cat un purice. Certandu-ma singura ca nu sunt pregatita si ca am facut o prostie. Gandurile mi-au fost intrerupte de o voce de femei care spunea ca in zece minute decolam. Mi-am dus bagajele pe rampa si am urcat in avion.

Acum va veni greul pentru mine. Trebuie sa imi gasesc un job, trebuie sa strang bani pentru facultate, si trebuie sa ma cazez. Usor de spus greu de facut.   

The dead like meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum