✨daisiene✨
Selam ballarım! Güzel haberler ile geldim. Biliyorsunuz ki Instagram'da Wattpad profilim için bir hesap açmıştım; @laudine.design
Instagram'ı bir süredir boşlamıştım ve oradan da düzenli olarak ilerlemeye karar verdim. Eğer zamanım olursa her gün bir şeyler paylaşmaya çalışacağım. Önceden sadece story ve post paylaşıyordum ama artık hızlandırılmış videolar paylaşmayı deneyeceğim. Umarım yapabilirim. Ayrıca afiş ve instagram şeridi de tasarlıyorum artık!
Bu arada istekleriniz için yeni bir bölüm oluşturacağım. O bölüm düzenlenmiş, güncel bir bölüm olacak.
Minik duyurularımı yaptığıma göre kapağa geçebilirim. İstek Instagram'dan geldi. İstediğin gibi bir tasarım yapmaya çalıştım. Sadece kitap kapağı istemiştin ama ben kendimi denemek ve yeni istek bölümü için örnek tasarım oluşturmak için afiş ve instagram şeridi de yaptım. Kullanıp kullanmamak sana kalmış. Umarım beğenirsiin
Kapağa geçmeden önce kuralları kısaca hatırlatayım;
-Kapak üzerinde değişiklik yapmamalısın. Değişiklik yapmak istiyorsan ben ayarlayabilirim.
-Kapağı kullandığın sürece beni takipten çıkmamalısın.
-Açıklama kısmına Kapak Tasarımı: @_laudine_ yazmalısın.
-Kapağı kullanmayacaksan, kitabı yayından kaldıracaksan vb. durumlarda bana bildirmelisin, kullanılmayan kapakları 'Laudine Premades' kitabımda yayınlıyorum çünkü.
Kitap Kapağı;
Afiş;Instagram Şeridi;
Şeridin profilde görünüşü de böyle:
Sizce nasıllar? Yeni gelişmeleri nasıl buldunuz?
Bir nokta daha var, kitap 10K olmuuuşş! Gördüğümde nasıl sevindim anlatamam. Destek olan herkese çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız! Bunun için Instagram üzerinden bir çekiliş düzenlemek istiyorum. Ne kadar kişi katılır onu bilmiyorum açıkçası, bu konuda biraz tedirginim. İnstagramı olup takip etmeyenler destek olabilir mi lütfenn? Henüz fazla bir takipçi sayısına ulaşamadım.
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐚𝐮𝐝𝐢𝐧𝐞 𝐃𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧 •𝑘𝑎𝑝𝑎𝑙𝚤•
Non-FictionKitabın için tasarım arıyorsan yanlış gelmedin. İçeri gelsene, burası çok güzel. *Her isteği kabul etmiyorum. 🦋