🦋GİRİŞ🦋

1.3K 112 289
                                    

Öncelikle; hoşgeldiniz ballar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öncelikle; hoşgeldiniz ballar.

Bu bölümde kurallar ve bazı önemli noktalar yer alıyor.

Bu bölüm de en az istek bölümü kadar önemli, bu bölümü okumadan istek bırakmanızı rica ediyorum.

İstekler için künyeye göre nasıl bir kapak istediğinizi yazmanız, kuralları yerine getirmeniz gerekiyor.

Kısaca kurallar şöyle:

İstek bölümüne geçmeden önce değinmem gereken önemli noktalar var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstek bölümüne geçmeden önce değinmem gereken önemli noktalar var.

~Yaptığım tasarımı kullanmayabilirsin. Bunun sebebi beğenmemense süresi kadar kullanıp sonrasında bana kullanmayacağını bildirirsin, onu Laudine Premades kitabımda başka birine ayarlarım. Eğer kitabı yayımdan kaldıracaksan da yine bana bildirirsin ve başka birine ayarlarım. Yaptığım tasarımı kullanmamaya karar verdiysen, bana bildirmelisin yani.

~İstek bırakmadan önce birkaç kere daha düşün, yazacağın kitabı şu sebeplerle yazmaktan vazgeçebilirsin:

***Sınavlarım yaklaştı, çok meşgulüm kitap yazamam vb.***
Sen bu kitabı yazmaya karar verdiğinde sınavların, stresin, yoğunluğun olmadığı bir dönemde yaşamıyorduk. İllaki meşgul zamanlarımız oluyor, bir müddet ara verirsin olur biter. Bir kitap yazmaya karar verdiğinde vazgeçme ihtimalini de düşünmelisin. Meşguliyetinden dolayı kitabı yayımdan kaldırmayacağına eminsen devam edebiliriz. Değilsen kitabı okumayı bırakabilirsin.

***Kurgudan vazgeçtim, kitabı yazamayacağım vb.***
Rica ediyorum, istek bırakmadan önce bunu çok iyi düşün. Taslaklarda bir dene, bak bakalım yazabiliyor musun yazamıyor musun? Yazamayacak, vazgeçecek gibiysen; kurguda emin değilsen istek bırakma. Şimdi diyeceksin, 'kitabı yayımdan kaldırıp kaldırmayacağımı nasıl bilebilirim ki, kahin değilim.' ben de bu yüzden iyice düşün diyorum. Kitabı yazmaya karar verir vermez istek bırakma. Benim emeğime, harcadığım zamana yazık oluyor çünkü. Eğer kurgunda, yazabileceğin ve bunu devam ettirebileceğin konusunda eminsen devam ediyorum. 

~Şartları ben isteğini kabul ettikten sonra yerine getirirsen daha iyi olur. Bazen 'o kadar oy vermeme rağmen isteğimi kabul etmedin' diyenler olabiliyor. Böyle bir durumun oluşmaması için bu noktaya da dikkat etmelisin.

~Her isteği kabul etmiyorum. Bunun birçok sebebi olabilir:

***Künyen aklımda bir şeyler canlandırmamıştır, eksiktir, yeterli değildir.***
Benim 'aklından geçenleri okuma' gibi bir olağanüstü yeteneğim yok ne yazık ki. Bu yüzden künyeyi olabildiğince açık ve net bir şekilde doldurmalısın. Bazılarının künyesine bakınca bom boş duvara bakıyormuş gibi hissediyorum cidden. Hayalindeki kapağı düzgün bir şekilde anlatmalısın. Ayrıca henüz aklında bir tasarım yoksa lütfen istek bırakma. Bazıları 'senin zevkine bırakıyorum' diyor, düzgün künye bırakmadıysanız benim zevkimin bir anlamı yok. Bıraktığın künye aklımda bir şeyler canlandırmıyorsa veya aklımda canlanan şeyler bir bütün oluşturmuyorsa isteğini kabul edemem.

***Karakterlerin düzgün, kullanabileceğim bir fotoğrafı yoktur.***
Kullandığım fotoğraf düzgün değilse, kapak da düzgün olmuyor. Bu yüzden lütfen düzgün fotoğrafı olmayan karakterler ile künye bırakma. Fotoğraf konusunda yardımcı olabilirim diyenler oluyor ama bulunan  fotoğraflar tasarımda her zaman iyi durmayabiliyor. Ben zaten isteğini kabul etmeden önce karakterlerin fotoğraflarını inceliyorum. Eğer uygun değilse isteğini reddediyorum.

~Yaptığım tasarımı süresi kadar kullanmak zorundasın; ister beğen, ister beğenme. Sonradan beğenmediğin için kullanmayacaksan kitabı yavaşça terket.  Bunu kurallarda belirtme rağmen dikkate almayan kişiler var hala, bunu saygısızlık olarak görüyorum. Baştan söylüyorum ki bunu göze al.

Bu noktalara dikkat eden kişilere çok teşekkür ediyorum. Fakat sayıları oldukça az, umarım seninle birlikte artar.

Kurallara uymayan kişileri de ifşa etmeye karar verdim. Bana saygı göstermeyen birine ben neden anlayış göstereyim ki?

Bu bölümlük bu kadaaar, diğer bölüm istek bölümü. İstek bölümüne künyelerinizi bırakabilirsiniz. 

İstekler bir sonraki bölümden alınıyor.

Kendinize iyi bakın ballarr, görüşmek üzereee 💕

Kendinize iyi bakın ballarr, görüşmek üzereee 💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




𝐋𝐚𝐮𝐝𝐢𝐧𝐞 𝐃𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧  •𝑘𝑎𝑝𝑎𝑙𝚤•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin