Тэр өдрөөс хойш энэ сүүтэй ижил төрлүүд миний ширээг дүүргэх болсон. Хүүхдүүд шивэр, авир хийн зарим нь намайг сүүний ханхүү гэж дуудах болсон.Яахав таалагдаж л байна
Жонгүгийн тухайд би түүнийг сонирхохоо больж байгаа. Тэрэнтэй уулзаагүй бараг сар болох гэж байгаа болохоор мартаад ч байгаа юм шиг. Гэхдээ санаж байна.
Өнөөдөр сургууль дээр биеийн тамир орно гэсэн болохоор эрэгтэй хүүхэд бохоор тэр үү хичээлийн ихэнх цаг дээр бие тамирын хувцсаа доогуураа өмсөөд суув. Багш нар ч яахав сурагчаа алдсан гэх мэтээр загинаж өгнө.
Өөрөө багшаа алдсийм бэ?
Хүн сургууль дээр хүссэнээ хийж чадахгүй болохоор л шоронтой зүйрлэх нь аргагүй шд.
Хоёрдох гэр гэснээ унтах,юм идэх, орилох, чанга ярих, гүйх бараг л ихэнхийг нь хориглоно яагаад?Цэнхэр үстийг ийн бодох зуур толгойд нь асар өвдөлт мэдрэгдэн урагш харвал Монгол хэлний адаар гэдгээрээ алдартай Багён багш гартаа байх шохойгоо түүнлүү шийдсэн нь энэ байлаа.
" Нөхөр Ким Тэхён гуай! Юу бодоод байгаа юм? Бас наад хувцас чинь юу вэ? Танай ангийнхан...... Бла бла"
Багён багшийн зэмлэл хонх дуугарснаас эцэслэн Тэхён нэг гүнзгий амьсгаа аван хувцаа сольж эхлэлээ.
" Яааа ! Тэхённие сая чи бүүр алууллаа шд. Айн хаха. Ашгүй бие заслаа гэж гараад харуулд долигнож байгаад чамайг аварлаа за юу?
" Баярлалаа. Жиминние (^∇^)чам шиг найз надад байгаа нь юун аз вэ?" гэх цэнхэр үст түүнийг тэврэн үнсэх нь холгүй наалдана.
Яг энэ мөчид хаалганы цаана Цэнхэр үстийг хайж явах Жонгүг тэр хоёрыг харчихав
Жонгүг" _φ( ̄ー ̄ ) nani?!
YOU ARE READING
💜Crush💙
Short StoryТэхён жонгүгийн араас жил гаруй гүйсэн ч тэдний харьцаа дотносох биш улам дордно " Хямдхан зүйлийг хямдхан гэж харах нь олон бол эсрэгээрээ түүнийг үнэт эрдэнэс гэж хардаг нь цөөн"