Lumione

75 12 2
                                    

Už je to docela dlohou dobu od toho co Drako vyznal Hermioně lásku. Chodili spolu a byly šťastní a bylo jim úplně jedno že není Herm čistokrevná.

Byli zrovna prázdniny po kterých měli oba nastoupit do 7 Ročníku. Hermiona byla už druhým týdnem v Malfoyových sídle obvykle jezdila z Harrrym k Ronovi ale ten se na ni naštval protože dávala přednost Dracovy.

Hermiona zrovna dělala úkol do dějin čar a kouzel a ležela při tom na postelí Draco se na ni zasněně koukal.

„Jsi krásná" vzdechl a Hermiona se pousmála. Draco k ní přišel a začal ji hladit po vlasech podívala se na něj a sedla si. Chvíli se navzájem dívali do očí a pak se políbily. Po chvíli líbání zavolala Draca Narcisa on se jí omluvil a odešel. Hermiona se vrátila ke čtení knihy kterou četla předtím a ani si nevšimla že do pokoje někdo přišel a zamkl dveře. Ale nebyl to Draco!

Byl to Lucius Malfoy když si ho Hermiona všimla lekla se až málem začala ječet. To se jí ale neprovedlo protože se jí Lucius přisál na rty. Začal ji líbat dravějc a vášnivěj než Draco. A děsilo ji že se jí to i líbilo.

Po chvíli někdo zaklepal na dveře asi Draco. Lucius pošeptal Herm do ucha ať za ním přijde večer do pokoje a utekl oknem. Odemkla dveřo a pustila Draca dovnitř.

„Proč se tu zamykaš?" Zeptal se Draco a přišel k Hermioně blíž.
„Nevím....... Líbí se mi zvuk toho klíče v zámku když zamkneš" vikoktala ze sebe nervózně. Draco ji neřešil a šel si sednout za ní na postel.

- - - - - - -

Večer se Hermiona vidala k Luciuse pokoji. Draco už spal tak potichu otevřela dveře a šla. Když byla u místnosti ve které byl Lucius otevřela dveře. Už tam čekal hned ji objal a políbil. Líbali se dlouho a přestali teprve až jim došel vzduch.

Až po chvíli si všimli že je celou dobu sleduje Draco....

Ahojky! Chtěli by jste pokračování? Taky bych se chtěla omluvit že jsem nepsala ale minulý týden jsem byla ve škole a musela jsem dopisovat spoustu věcí, takže jsem měla čas teď už to všechno mám a budu vydávat častěji. ❤️😊

~Aďuš

Jednodílovky ze světa Harryho PottraKde žijí příběhy. Začni objevovat