מוקדש למישהי

5 0 0
                                    

מי היה מאמין שיכול להיות לי כל כך אכפת ממישהו שאני בקושי מכירה?

אבל הנה ההוכחה.

פעם שנאתי אותך.

אבל עכשיו אני מבינה.

אני מבינה כמה קשה לך.

אני מבינה עד כמה היית מושפעת.

עד כמה לא היית את.

התמכרת.

כמו לסמים.

ומסוכן לא הרבה פחות.

אבל הצלחת למצוא את האומץ להפסיק!

מצאת את האומץ לעזוב, להיפרד, לשחרר.

הלוואי שהייתי כמוך.

הלוואי שהיה לי את האומץ לעזוב אנשים שפוגעים בי.

הלוואי שהיה לי את הכוח להתרחק ממקומות רעים.

את בן אדם כל כך חזק ואמיץ

ואז, השתנית.

אני תוהה אם אי פעם ראיתי כזה שינוי קיצוני אצל מישהו.

הפכת לכל כך נחמדה, כל כך חברותית, כל כך פתוחה, כל כך מדהימה.

פשוט בן אדם אחר. כזה שמנומס ומנסה לא להציק, כזה שלא מדבר על דברים לא נורמליים, כזה שמסתגל למקום טוב, כזה נחמד ואכפתי. ובעיקר מנסה לא להציק ולא לפגוע.

אני אספר לך משהו - לא כעסתי עלייך כשעשית את זה. הייתי צריכה לכעוס על התגובה שלך. אבל איך יכולתי? הבנתי אותך כל כך. עד שאת מוצאת את האומץ להתרחק, מישהו מזכיר לך את העבר שלך.

היום את כל כך לא הילדה שהיית כשהכרנו. עברת דרך ארוכה. כל כך הרבה דברים. אבל היום יש לך חברות טובות שממש אוהבות אותך ותומכות בך, את מדברת על דברים רגילים ושומעת שירים וצוחקת, את מדברת בנימוס ונחמדה לכולם, את מתנהגת באחריות, את פשוט לא הילדה המעצבנת, הקללנית, הסנובית, המגעילה, הלא שפויה, ששונאת את כולם.

אני גאה בזה שהיה לי חלק בזה. עזרתי לך. נתתי לך מטרה. נתתי לך משהו להתאמץ בשבילו. נתתי לך הרגשה שאת חשיבה וצריך אותך. בזכותי דיברת עם אנשים.

וכשהצלחנו סוף סוף, וואו, גילית עולם חדש. גילית עולם שבו את האחראית, את המבוגר האחראי, את מפקחת. אני חושבת שזה היה חשוב בשבילך. היה לך לחשוב להתנסות בתפקיד אחראי.

ובזכותי את מצאת חברות. יש לך חברות טובות שאוהבות אותך ומדברות איתך ומצחיקות אותך ועוזרות לך ותומכות בך ומעודדות אותך.

כן, אני רואה את זה. אני עוקבת אחרי הכל מהצד. רואה ובלתי נראית. שמה לב להכל. מנסה לעזור לך. כנראה אפילו שלא ידעת איזה מאמצים עשיתי כדי שהתוכנית שלך תפעל, על מה וויתרתי כדי שתשמחי, כמה ניסיתי לעזור לך.

קשה לי כשקשה לך. כשאת מדברת על דברים קשים, אני רוצה לבכות איתך ולחבק אותך. כשאת שמחה, אני מאושרת. אכפת לי ממך כמו שאף פעם לא היה אכפת לי מאף אחד.

בבקשה, את מדהימה, את מושלמת, את חזקה הרבה יותר ממני, את אמיצה, אז תאהבי את עצמך. את מושלמת




הלוואי שמי שאני מדברת עליה פה תדע שזה מה שאני חושבת עליה

פריקותWhere stories live. Discover now