0.7

1.3K 151 128
                                    

"Sunghoon, kes artık yüzünü asmayı! Yeter!"

Jake bağırma bana.

"Sen ne diye sürekli böyle yapıyorsun? Nasıl devam edebiliyorsun?!"

Jake bağırma bana.

"İlgi istiyorsan ilgi istiyorum demeni söyledim! Neden bunu yapıyorsun!?"

Jake bağırma bana.

"Cidden beni de yoruyorsun Sunghoon! Ne istiyorsun anlamıyorum ki!"

"Bağırma bana! Bağırma artık bana! Ne mi istiyorum?! Ne istiyorum biliyor musun! Başım artık ağrımaya kessin istiyorum! Bir daha hiç ağrımasın başım istiyorum! Başım dönmesin istiyorum! Midem bulanmasın istiyorum! Ben de gülümsemek istiyorum! Başım ağrıyor dediğimde neden ciddiye almıyorsun beni! Ben ciddiyim Jake! Başım ağrıyor! Çok acıyor! Ölecekmişim gibi başım ağrıyor! Ben de yoruldum! Ne istiyorsun benden! Neden eskiden olduğu gibi ciddiye almıyorsun beni? Başım ağrıyor dediğimde bana masaj yapardın... Neden şimdi geçer diyerek beni yok sayıyorsun. Neden şimdi bana böyle bağırıyorsun Jake? Ben ne yaptım sana da nefret ediyorum gibi davranıyorsun? Jake ne kadar yoruldum biliyor musun? Başım ne kadar ağrıyor anlamıyorsun. Bıktım bende. Bende bıktım. Çok yoruldum! Bende çok yoruldum..." Ağladığımı görüyorsun değil mi? Neden böyle davranıyorsun bana Jake? Ne istiyorsun benden Jake?

"Tamam, sinirlisin demek sende. Sonra konuşalım o zaman, ben gidiyorum. Sakinleşince söylersin gelirim."

Jake, neden gidiyorsun şimdi. Neden beni böyle bırakıyorsun Jake. Ben... ben ne yaptım ki sana?

_______
07.05.21

✓ my head hurts ⌗ jake × sunghoon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin