7.Bölüm
Uçurtma
Sedat Bey kürsüden inerken Arzen babasının yanına gitti. Hararetle konuştuğu şeyi gayet iyi biliyordum .Nasıl canını bu kadar kolay harcadıklarını merak ediyordu. Bütün siniri bunaydı. Sedat Bey ise oğlunun bu tavrı karşısında gülümsüyordu. Delirecektim. Adam resmen gülüyordu. Arzen en son boş verip yanıma geldi. Bana bir şey belli etmemek adına ifadesini sabit tutuyordu.
"Seni birkaç kişiyle tanıştırmak istiyorum. Hepsi ailem dediğim insanlar." dedi ve bir masaya doğu yürüdük.
Beni tanıştırmak için söz girdiği anda elini belime koydu. Koyduğu gibi de ateşe değmiş gibi elini hızla geri çekti .Arkama doğru eğilip baktı sırtıma.
"Hassiktir."dedi sinirle ardından bana baktı. Karşımızda bize şaşkınca bakan insanları umursamıyordu bile. Bir açıklama ister gibi bana bakıyordu.
"Sen seçtiğin için haberin olduğunu düşündüm. "dedim yalandan
"Saye haberim olsa böyle bir şey mi seçerim sence. Neyse hadi gidiyoruz." dedi kolumdan tutarak.
"Kendi evliliğimizin duyrulacağı partiye gitmezsek bizim aybımız olur." dedim dalga geçerek
"Bir dediklerimi bana karşı kullanman eksik anasını satayım zaten. İtiraz yok ya gidiyoruz ya da benim ceketimi giyiyorsun." dedi. Üzerinden ceketi çıkartıp bana verdi. Daha doğrusu attı. Ardından yeni hatırladığı insanlara dönüp konuştu.
"Kusura bakmayın ufak bir sorun oldu. Sizi müstakbel eşimle tanıştırmak istedim. Saye..."dedi bana dönerken.
"Memnun oldum." dedim kibarca gülümseyip
"Arzenin bu hallerine alışık değiliz o yüzden bu şaşkınlığımız asıl sen kusura bakma. Sonuçta Aylinle böyle değildiniz. Seni hiç kıskanırken görmemiştim. "dedi içlerindeki kadınlardan biri. Arzenin yüzü kasıldı.
Aylin kimdi?Derhal öğrenmeliydim. Çantamdan telefonu çıkarıp Onura mesaj attım.
"Yarım saate Arzen'in hayatındaki bütün Aylinler hakkındaki bilgileri istiyorum. "yazıp gönderdim .Ardından mesaj geldi.
"Emrin olur güzelim ama ne bu kıskançlık. Sakin ol." Mesajı cevapsız bırakıp yeniden sohbete döndüm. Etrafa bakarken Sedat Beyin yalnız olduğunu gördüm. Arzen'e fark ettirmeden Sedat beyin yanına gittim.
"Mümkünse özel konuşabilir miyiz?" dedim.Sedat Bey kafasıyla onay verip insanlardan uzak bir masaya ilerledi. Ardından bakışları bana döndü ve sorgularcasına baktı.
"Doğru bizi bu evliliğe siz mahkum ettiniz. Ettiniz ve öylede olacak ama daha ilerisi olmaz. Onun canını böyle hiçe sayamazsınız buna izin vermem." dedim. Sinirliydim. Hem de fazlasıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA
Teen FictionLavinia Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia. Adını...