A félelem szélén

14 3 2
                                    


Reggel, mikor felkeltem, Harry ott állt az ágyam mellett és azt mondta:

-Julie most velem kell jönnöd, mindent megtanítok neked. Gyere siessünk!

-Hova megyünk először Harry?-kérdeztem, mikor próbáltam a gubancot a fejemen lelapítani.

-Először a varázseprű használatát mutatom meg, majd Hagrid ad nekünk egy Hipogriffet.

-Aszta! Ez durva, várj  egyetlen egy Hipogriffet?

-Igen, de elférünk rajta ketten is.-mondta Harry, nem túl bíztató hangnemmel.

-Rendben, de amúgy akkor mi is itt ez a nagy felfordulás?

-Keresnek minket Julie, a Roxfort már nem biztonságos! Hagridnál szállunk meg!

-De mégis ki keres minket Harry?

-Aki most harmadjára visszatért.

-Harry várj! Mi? Ugyan dehogy!-kérdezgettem hátha csak viccelt, de nem.

Harry letett engem Hagrid házánál, hiszen Harry Dumbeldor halála után már csak benne bízott meg. Azt mondta Harry, hogy mindjárt jön, idehozza a seprűt, meg, hogy kérdezzem meg Hagridtól, hogy gyakorolhatjuk-e itt a seprűn repülést.

-Hagriiid!-ordítottam minél hangosabban.

-Igen Julie?- kérdezett vissza mély hangjával.

-Gyakorolhatjuk itt a seprűreptetést?

-Hát persze de csak óvatosan!

-Rendben!-szóltam vissza, mikor Harry megérkezett az iskola kettő Nimbusz 2000-jével.

-Julie majd holnap gyakorlunk, most viszont menjünk be Hagridhoz pihenni!-mondta Harry.

-Rendben!-mondtam és bementünk Hagridhoz.

Másnap reggel Harry megtanított seprűn repülni majd az egyik Nimbusz 2000-t nekemadta. Nagyon jól ment a repülés, nagyon is élveztem. De az a dolog még mindig nem tetszett, hogy visszatért. Nem sokkal később, Hagrid megmutatta a Hipogriffünket és elneveztük Kyle-nak. Nagyon örültünk neki hamar barátok lettünk. Másnap Harry már az erősebbnél erősebb varázsigéket tanította meg. Miközben tanított elrabolták Kyle-t. Kétségbe esetten a keresésére indultunk.


Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 07, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Harry Potter nyomábanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang