Bölüm 1:Her Şey Başlıyor

26 5 3
                                    

   Merhaba arkadaşlar ilk önce kendimi size tanıtıyım.Ben Arda 21 yaşındayım,annem 6 yaşımdayken öldü,babam ise bir profösör kendimi bu kadar tanıtmam yeter bence zaten hikayede iyice tanıyacaksınız.

   Yine her zamanki gibi arkadaşlarımla dışarıda dolaşıyoduk,saaat geç olmuştu.Herkes evlerine doğru yola çıktı.Daha 100 metre olmadan iki arkadaşımında çığlık sesleriyle arkamı döndüm,olmayacak bir şey gördüm yarasalar arkadaşlarıma saldırıyodu.Hemen ikisininde yanına gittim,durumları iyi görünmüyodu hemen babamı aradım.(şimdi diyeceksiniz niye 112 yi aramadın diye çünkü ilk aklıma babam geldi bu olaylar çok rastlanmış şeyler değildi)Baba hemen gelmelisin konum atıyorum dedim ve kapattım aceleyle.Babam 10-15 dakika sonra geldi,

Babam:Noldu burda ?

Ben:Baba şimdi anlatamam çabuk aramaya taşıyalım.

Babam:Tamam.

   Eve vardığımızda durumları daha da kötüleşmiş gibi duruyodu.Babam hemen labaratuvarı hazırlamaya başladı.Bir yandan da soru soruyodu.

Babam:Ne oldu orda ?

Ben:Saat geç olduğu için herkes evlerine gidiyodu,daha 100 metre ilerlemeden 2 arkadaşımında aynı anda çığlıklarını duydum.Arkamı dönüp baktığımda şok oldum,yarasalar arkadaşlarıma saldırıyodu.

Babam:Yarasalarmı ? yarasalar şehrin ortasında napıyomuş ?

Ben:Baba sorduğunda sorumu ben nerden biliyim,yarasalar şehrin ortasında napıyomuş.

Babam:Tamam be, sanada soru sormaya gelmiyo.Dur bir dakika yarasalarda bi gariplik fark ettinmi ?

Ben:Hava karanlıktı bişey göremedim ama yaralasaları göndüm onlar belliydi ama bi tahminde buluna bilirim arkadaşlarımın üsündeki diş izlerine ve boyutlarına bakılırsa dişleri büyük bir tür olmalı baba.

Babam:İyi bir tespit.

   Babam sorularıyla birlikte labaratuvarıda aynı anda hazırladı.İlk önce arkadaşlamı sedyeye yatırdı sonra ikisinede iğne vurdu ama ben şırınganın içindeki maddeyi bilmiyordum,ilk başta sormak istedim ama babamı oyalamak istemiyodum.Babam iğneleri vurduktan sonra yanıma geldi.Arkadaşların iyi olacak dedi ama ben şüpleliydim.Arkadaşlarım 20-30 dakika sonra uyandılar.Babam hemen yanlarına gitti ve kendinizi yormayın dedi.Şimdi sizden kan örneği alacağım izniniz varsa dedi.

Yiğit:Ben izin veriyorum ne yapcaksan çabuk yap.

Melike:Çabuık yap.

   Babam kan örneklerini alırken bende yarasalar hakkında bir kitap buldum,okumaya başladım en sonunda sadece 1 tane yarasa türü aklıma takıldı.Ama bu yarasa türü varmı yokmu belli değildi.Bu sırada babam kan örneklerini almış test cihazına takmış test sonuçlarını bekliyordu.Arkadaşlarım Yiğit ve Melike saldırının yorgunluğuyla uyuya kalmışlardı.Ben babamın yanına geçtim.

Ben:Baba benim yarasa türüyle ilgili bir tahminim var ama acaba Vampir Yarasa olabilirmi ?

Babam:Olasılıkla olabilir ama bu olasılık çok kötü bir olasılık çünkü sonu kötü bitebilir ama konuşmak için erken şu test sonuçları çıksın yine konuşuruz.


                                           ----------------------------------------------------------------------

                                                                                    BÖLÜM SONU


Vampirlerle YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin