Bölüm 2:Her Şey Belli Oluyor

14 3 2
                                    

   Aradan 1 saat kadar zaman geçmişti.Babamın yanına gittim ve

Ben:Baba test sonuçları çıktımı ?

Babam:Evet yeni çıktı.

Ben:Bişeyler buldunmu ?

Babam:Bekle biraz öyle hemen olmuyo.

   Babam test sonuçları ile uğraşıyordu.Bende labaratuvarda dolaşıyodum.Dolaşırken bir şey fark ettim arkadaşım Yiğit'in ağzında gariplikler  vardı.Hemen babama seslendim.

Ben:Baba arkadaşım Yiğit'in ağzında garip şeyler oluyo.

Babam:Heh bende sana seslenecektim sonuçlara baktım %99.9 olasılıkla vampir yarasalar ısırmış.Dur bidakika sen arkadaşım Yiğit'in ağzında garip şeyler mi oluyo dedin ?

Ben:Evet dedim nolmuş.

Babam:Bu kadar çabukmu arkadaşların vampire dönüşmeye başladılar.

Ben:Baba bunun bir ilacı yokmu ?

Babam:Yok!!! yok!! yok!!

Ben:O zaman şimdi napıcaz ?

Babam:Hastaneyi aramak zorundayız bizim yapabileceğimiz bişey yok ?

Ben:Olmaz.Orda arkadaşlarımı test edicez diye parçalarına ayırırlar.

Babam:Oda doğru.O zaman tek yapa bileceğimiz şey bekleyip görmek.

Ben:Tamam.

   Babamla birlikte oturarak beklemeye başladık aradan 1 gün geçmişti.Arkadaşlarım da iyice değişiklikler olmuştu.Bir yandan da anne babaları arıyodu onlara "Burdalar,iyiler bir kaç gün burda kalıcaklarmış"demek zorunda kaldık.Sonunda uyandılar.Bize ilk sordukları şey bize noldu demeleri ? Şaşırmıştım ruhsal değişiklikler yoktu.(Yani vampir gibi davranmıyolardı.)

Ben:Vampire dönüştünüz ?

   İkiside bir ağızdan "Ne" diye bağırdılar ve birbirlerine baktılar.Şok olmuşlardı.Öylece birbirlerine bakıyorlardı ve ardından bir ağızadan nasıl oldu bu ?

Ben:Akşam dolaşıyoduk saat geç olmuştu herkes evine doğru gidiyodu birden ikinizde çığırdınız ben arkamı döndüğümde şok oldum.

Yiğit:Niye ?

Ben:Yarasalar size saldırıyodu.Siz hatırlamıyomusunuz ?

Melike:Ben hatırlamıyorum.

Yiğit:Bende.

Ben:Devam ediyorum.Sonra sizin yanınıza gittim durumunuz kötü gözüküyodu hemen babamı aradım sizi bizim evdeki labaratuvara getirdik sonrası çok önemli değil.

   Sonra Yiğit ve Melike kendilerine bakmak için lavaboya gittiler.Bende babama nasıl evlerine gitcekler anneleri görürse alışamazlar evde bir vampirle yaşamak bana bile korkutucu geldi ama arkadaşlarım oldukları için kafam rahattı.Babam şöyle dedi.

Babam:Bir kaç gün daha burada kalsınlar düşünürüz.


                                           

                                BÖLÜM SONU


                                                                                                                                                                                        Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun                                 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampirlerle YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin