Selam bu bölüm için çok heyecanlıyım çünkü... neyse okuyup görün bir de unutmadan söyleyeyim yukarıdaki şarkıyla okuyun bence çok güzel bir mod veriyor tam ceylin'in şarkısı gibi iyi okumalarr...
-💍💸-
3 gün sonra
Elmas küpeler, güzel kokulu parfümler, göz alıcı elbiseler, pahalı parfümler, şaşalı kolyeler...
hiç bahsetmiş miydim? bu bir Özay akşam yemeğinin fragmanıdır...
Ege Özay
Sultan Özay
Derin Ünlü
Semra Özay
Ceylin Özay
Duru Ünlü
Özkan Özay
evet size hiç bahsetmedim zengin aile tablosu...
özür dilerim...
Ege geldi ayna karşısında hazırlanıyordum belimden tutup beni kendine çekti...
bilmiyordu ki bu bana son dokunuşuydu. boynumu öptü ve hazırlanmama devam etmem için beni bıraktı.
siyah mini bir elbise.
gucci bir kemer.
son kez herkesin gözünde zengin genç bir kız olacaktım son kez bu sondu. son akşam yemeği...
bordo bir ruju dudaklarıma yaymak için birbirine bastırıp hareket ettirdim bitince aynadan Ege'ye bir öpücük attım ve göz kırptım şok olacaktı hayatının şokunu yaşayacaktı bugün
"tam bir felaketsin." dedi ve kafasını onaylamazca salladı. tüm cazibemle sırıttım ve bir şey demeden
Chanel marka bir parfüm... sıktım bitirene kadar, güzel kokana kadar... bugünden itibaren artık Özay olmayacaktım...
ağır çekimde gibi yavaş hareket ediyordum.
"hareketlerin bugün bir farklı havalısın. ve çok güzelsin." yine bir şey demedim ve gülümsedim ama bu sefer mutlu olduğum içindi bugün kimse beni mutsuz edemezdi bugün yeniden doğacaktım.
allık sürdüm.
Ege hayranlıkla beni izliyordu ve bunu çok belli ediyordu o da bir gömlek giymişti ve bir pantalon klasik. zenginler böyle yaparlardı aile akşam yemeklerinde en pahalı mekan en pahalı giysiler yemekler...
bundan hiçbir zaman hoşlanmadım hoşlanmam da... sırıtışım yüzümden silinmiyordu.
far sürdüm.
yüzümü boyadım beni tanıyamasınlar diye... yüzümdeki acıları görmesinler diye
Makyaj yapan kızlar kendilerini her zaman çok güzel hissederler ancak diğer insanlar bilmezler ki içlerinde ne acılar vardır.
zor iştir kadın olmak.
Bir kadının kaderi, sevdiği adamın ihanetiyle, sevmediği adamın sadakati arasında çizilir.
bazen insanlar sorar nasıl bu kadar güçlü kalabiliyorsun?
güçlü olmayı ben seçmedim... güçlü olmak zorunda bırakıldım.
bunları düşünürken makyajım bitmişti. Ayağı kalktım ve Ege'ye bakıp sırttım, o da kravatını gevşetti ve konuştu:
"şu yemeğe her gittiğimizde bu kadar seksi olmayı başarmanda neyin nesi? kime gösteriş yapıyorsun." yine sırıttım konuşmak istemiyordum çünkü bugün hiç olmadığım kadar havalı ve soğuk olmalıydım. ona sırtımı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldattın mı beni?
RomanceCeylin: aldattın mı beni? Ege: aldattım. O gün teşekkür etmişti Ceylin Ege'ye bütün o kızlara teşekkür ediyordu etraftaki hainleri bulmasına yardım ettikleri için ve yine teşekkür ediyordu onlara gerçek aşkına kavuşmasını sağladığı için...