🤍FİNAL🤍

1.8K 135 80
                                    

Beste

Diğerlerinin gelmesini beklerken havuza bacaklarımı uzatmış açtığım müziği dinliyordum, bir yandan sırıtıp dururken diğer yanım Su olayından beri buruk.

Su ile çocukken tanışmıştım, her zaman benimle olduğundan kardeşim gibiydi ama beni sadece yönelimim yüzünden bir anda silmişti de, onlardan bir farkımız yoktu, onlarınki aşksa bizimki de aşktı.

Ares kendi evinde yaşadığından ev de büyük bir boşluk oluşmuştu, Aylin'in ısrarları ile aniden lunaparka gitmişlerdi, moralim bozuk olduğundan evde kalmıştım, şu an Cansu'ya ihtiyacım vardı ve diğer aptallara...

Su ne kadar şu an beni hayatından çıkarsa yalnız değildim, Alp, Yunus, Doğa hep benimleydi, Cansu her şeye rağmen benimleydi zaten.

Depresif şarkı da gelen hüzünün ardında çalan 'gods menu' ile bir anda havuzdan kalkıp dans etmeye başladım, ayaklarım ıslak olduğunda yerde kayıp şılap diye yere düştüm.

"Ne yapıyor bu aptal?" dedi Alp kahkaha atarak, havuz evin hemen yanında olduğundan geldikleri gibi beni görmüşlerdi.

"Yalnız o düşüş efsaneydi." dedi Doğa da Alp'e katılıp gülerken, götüm çıksa bunlar dalga geçerdi.

"İyi misin aptal?" dedi Cansu yanıma gelip elini uzatırken, bakın bu da gülüyor, yılan besliyorum koynumda yılan.

"Gülmesene, öperim seni."

"Öpsene." dedi sırıtarak.

Elini tutup ayağa kalktığımda havuzun hemen yakınında olduğumuz için Cansu'yu havuza doğru çekmiştim, ikimiz de havuza düşerken Alp 'Yunus havuz da öpüşelim' diye bağırıyordu.

Cansu başta neye uğradığını şaşırıp havuzdan kafasını kaldırdığında bana dönmüştü, ona dudak ısırıp göz kısan tiktok emojisini attığımda gülerek yanıma doğru yüzdü.

"Aptalsın sen."

"Öpüşüyor muyuz?"

"Dizide falan mıyız ben mi bilmiyorum."

"Kendi dizimizi çekeriz biz de."

"Seni terk ettiğim bir sonu unutma."

Bunu gülerek dediğinde belinden tutup kendime doğru çektim, kollarını boynuma dolarken ikimizde sırıtıp duruyordu, gerçekten çok aşık olmuştum bu mavi kafaya, saç boyası akmıyor büyülü kafa resmen.

"Ya ben bıktım artık!" diye isyan ederek yere çöktü Doğa. "Resmen herkesin sevgilisi var!"

Önce ona dönüp ardından tekrar birbirimize döndük, Alp, Yunus'u boğmaya çalışıp ardından öpmeye çalışıyordu, o tuhaf bir çocuk.

"Beste daha geçen gün benimle arkadaş olmaya çalışıyordun, bir de şimdiye bak, çok güzel olmadık mı?"

"Çok güzel olduk sevgilim."

Cansu dudaklarını dudaklarıma bastırırken anında ona karşılık verdim, dudaklarımız sanki birbiri için yaratılmıştı.

Doğru insanla yaşayınca aşk çok güzeldi, yaşattığı her şey çok güzeldi, işin içinde Cansu varsa acısı bile güzeldi.

"Havuzu aleve verebilir miyim?" diye sordu Doğa. "Su yanar mı?"

"Lan!" diye bağırdı Alp aniden havuzda zıplayarak. "Benim suya alerjim var."

Afrodit•gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin