Cansu
Resmen güne hoplaya zıplaya başlamıştım, Can'ın uyandırmasına rağmen yüzümde kocaman bir gülümseme ile evde atlayarak geziyordum.
"Günaydın sevgili ailem!" diye bağırdım mutfağa girerken, sırası ile herkesin yanaklarına öpücük bırakırken Caner'in itmesi ile yere düştüm. "Beni üzemezsin Caner çok mutluyum!"
"Niye mutlu bu?" dedi Caner, buna hiçbir şey yaramıyor.
"Selim'e söylerim seni."
"Ya beyci olmak çok zor yıldım!"
"Bilmez miyim?" dedi Cenk abi kader ortağı olarak buruk bir gülümseme ile gülerken.
"Ya hanımcı olmak?" dedi Cem abi de onlara katılarak, yazık lan.
"Ağlayın." dedi Can kahvaltılık şeklinde kurabiyeler yerken, hepimiz bir şey yerken o da o şekilde kurabiye yerdi, neyse alıştık artık bunlara.
"Bugün Besteler ile buluşacağım hemen çıkmam gerek!" dedim üstünde ismim yazan sandalyeye oturup tabağımdakileri yemeğe başlarken.
"Tamam mutlu olma sebebi belli oldu." dedi annem gülerek, yanıma gelerek yanağıma bıraktığı sulu öpücük ile gülümsedim, dediğim gibi bugün mutluyum sulu öpücükler bile bozamaz!
"Siz aşıkken hayat güzel değil," dedi Can somurtara. "Huzurunuzu kaçırmak için sizi zorla uyandırıyorum ben."
"Anne bunu niye doğurdun?" dedi Caner gözlerini kısarak Can'a bakarken.
"Ne güzel neşemiz oldu işte." dedi annem Can'a öpücük atarken, Can sırıtarak Caner'e dönerken Caner göz devirdi.
"Peki bunu niye doğurdun?" dedi Cem abi, Caner'e bakarken.
"O da huysuz şirinim benim." dedi annem Caner'in yanaklarını sıkıp onu bebek gibi sevmeye başlarken.
"Şimdi çıkacaktım ben de," dedi babam bana dönerek. "Seni de bırakırım kızım."
"Aslında Beste buraya gelecekti beraber yürüyeceğiz, sorun olur mu?"
"Beni kafeye bırakır mısın baba?" dedi Can yanakları şiş bir şekilde konuşarak, sincap oldu bu.
"Hayır kızıma özeldi."
Sırıtarak Can'a döndüğümde Can bana psikopat bakışlarını atmıştı, evin tek kızı olmak babanın gözünde vip oluyordu.
"Bırak oğlumuzu da istediği yere." dedi annem babamın koluna hafifçe vurarak, ah hanımcı babam benim.
"Beni de işe atar mısın baba?" dedi Cem.
"Daha önce nasıl gidiyordunuz?"
"Ben vazgeçtim göt devirip yatacağım." dedi Can, bu dengesizlik genetik genetik.
"Ben çıkıyorum gelecek ördek yavruları arkamdan gelsin!" diye bağırdı babam önde yürürken, Cem ve Caner abi de tıpış tıpış arkasından gitmişti.
"Ben de çıkacağım şimdi Melahatta dedikodu var," dedi annem. "Cenk ve Can evi yakmayın olur mu?"
"Anne ben de çıkacaktım." dedi Cenk abi, artık çıkamayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afrodit•gxg ✔️
Roman pour AdolescentsCansu:Bana yardım ettiğin için teşekkür ederim Afrodit Beste:Afrodit mi? Ben mi? Cansu:En az onun kadar güzelsin Eğer bir tanrıça olsaydın kesinlikle o olurdun Belki bir tanrıça değilsin ama Benim için tek Afrodit sensin Onun kadar güzel ve özelsin ...