(életem legelső részletesen leírt 18+ jelenete, de azért remélem nem olyan gáz👀)
-Készen állsz?
-Nem látszik, okoska? -nézek rá könyörgően, mire halkan elneveti magát. Hirtelen dugja fel két ujját egyszerre, mire egy pillanatra megfagy bennem a vér. Már jó ideje nem voltam senkivel, emiatt iszonyatosan feszít, de nyakam és mellkasomat érő csókjai elfeledtetik velem a fájdalmat, amit alsó részemben érzek. Mikor úgy érzi, elég tág vagyok a harmadik ujjához, azt is feldugja, majd nem sokkal később kihúzza belőlem, mire üresnek érzem magam. De szerncsére nem tart sokáig ez az érzés.
-A jóra várni kell -vigyorogni kezd, amit nem bírok sokáig nézni, ezért hevesen érintem össze párnácskáinkat, s ráharapok alsó ajkára. Fenekembe markol, majd kicsit megemel. -Van kedved meglovagolni? -mosolyog önelégülten, mire én egy pillanatot se várok, ráülök hosszára, aminek következtében majdnem felordítok a keletkezett fájdalomtól, szemeim pedig könnyekkel telnek meg. -Baszki Tae -sóhajt, majd tenyerével gyengéden letörli azt a pár sós cseppet, ami arcomon gördül le. -Ilyet ne csinálj, fáj neked -suttogja hallójáratomba, majd lágyan megcsókol. Egy ideig nem történik semmi más, majd egyszer hirtelen megmozdítom csípőm, ami mindkettőnkből egy halk nyögést vált ki. Egyre gyorsabban kezdek el rajta pattogni, közben pedig folyamatosan hangot adok élvezetemnek. Érzem, közel vagyok a véghez, ezért méggyorsabban mozgok, miközben arcát nézem. Szemét becsukva, fejét hátradöntve a kanapé ülőke részére folyik le egy izzadságcsepp, mellkasától, egészen kockahasáig, ahol tekintetem jó sokáig marad. Kezei derekamon állapodtak meg, lábai fel vannak húzva, így magam mögé nyúlva, meg tudok rajtuk támaszkodni. Lábai megremegnek, majd gondolok egyet, s rászorítok nemességére. -Ha mégegyszer ezt csinálod, megfordítalak és megtanítom neked, hogy milyen egy igazi együttlét -találkozott tekintetünk. Megálltam mindenféle mozgásban, majd megismételtem, amit az előbb tettem. -Te akartad -fogott térdem alá, majd egy egyszerű mozdulattal szorított a padlóra, így hátam a szőnyegen volt. Felém magasodott, utána pedig erősen vágódott vissza belém. Eddigieknél hangosabb nyögés hagyta el testem, majd, mintha a lelkem elhagyna, élveztem kettőnk közé. Engem látva, ő is ugyanezt csinálta, később pedig nevetve dőlt le mellém a földre.
-Most feküdtem le anyám férjével... és rohadtul élveztem -vihogtam, mint egy abnormális, de szerencsére nem voltam egyedül. Jungkook a combját csapkodva röhögött, majd mikor ült volna fel, bebaszta a fejét a dohányzóasztalba. -Idióta -sírtam fel a nevetéstől, amit ő is utánzott.
-Lefürdünk? Örökítő anyagod fedi testem -nézett komolyan szembogaraimba.
-Azta... Shakespeare veszett el benned. Jó mélyen.
-Én voltam benned. Jó mélyen -kapott fel karjaiba, majd vállán átdobva vitt be a fürdőszobába. Bele helyezett a kádba, mint valami kisbabát. Mögém ült, mint szenteste, utána pedig megengedte a vizet.
-Ez kurva forró -sikítottam fel, mikor megéreztem lábfejemen a folyadékot.
-Baszki, bocsi~ -puszilgatta végig tarkómat és hátamat, miután elállította a csapot. -Kiengesztellek -ezzel megfordított, majd szerelmes csókcsatába invitált, amit természetesen ő nyert meg. -Taehyung -vált el tőlem. -Lennél a párom?
-Jungkook... anyám a feleséged! -hőköltem hátra. Igazából boldogan mondtam volna igent, de most kivételesen nekem kéne észnél lenni. Habár... Tudjátok mit? Fuck it! Betöltöttem a tizennyolcat a mai napon! Végre önálló lehetek és az a lakás is szóba jöhet, amit novemberben mentem el megnézni sajnálatos módon egyedül -Leszek a pasid -öleltem át nyakát.
-Ezek a hangulat ingadozásaid sokszor szexik, de ugye nem vagy terhes? -nevetett fel.
-Hát... nem lehet tudni kitől lennék -vigyorogtam rá, mikor mosolya lehervadt arcáról.
-Ezt most azért mondod, mert leribancoztalak anno? -válaszul bólintottam, majd ráhajoltam ajkaira.
-Fürödjünk le. Ezúttal normális hőmérsékletű vízzel.
-Rendben -elfordította a hőszabályzót, így kellemesen meleg víz töltötte meg a kádat, amiben lassan fél órája ültünk.
-Ez volt a legjobb szülinapi ajándékom. Köszönöm -hajtottam fejem vállára, majd egy gyengéd puszit nyomtam rá.
-El nem tudod képzelni mennyire szeretlek!
VOUS LISEZ
My Mother's Boyfriend | Taekook
Fanfiction~2021.05.14~ Kim Taehyung szülei elválása után, anyjának új szeretője lesz, aki oda is költözik hozzájuk a 8 éves fiával. ~Átírva~ 2023.01.05