Smile On My Face 🍁(2)🍁

17 5 0
                                    

   Unicode

      🌿🌿🌿Yi Xing အိမ်​တော်🌿🌿🌿

Xing ~ " Yeollie ​ရေ ~ Daddy တို့ ဒီ​​နေ့ မိဘမဲ့ ​ဂေဟာ မှာ အလှူသွား လုပ်မလို့ လိုက်ခဲ့မလား"

Chanyeol ~ မလိုက်​တော့ဘူး Daddy ~ ကျွန်​တော် ချိန်းထားတာရှိလို့ သင်တန်းလည်း တက်ရအုံးမှာ ~ ​နောက်ရက်​တေ မှ လိုက်​တော့မယ်​  "

Jun ~ " တစ်နှစ်မှ တစ်ခါပဲ လုပ်ရတာမို့ လိုက်ချင်တာကို ~ မတားပါနဲ့ ​တော့ "

Xing ~ " ​ပြောမရ​တော့လည်း လိုက်ခဲ့​တော့  Jun ​ ~ Daddy တို့ သွားပြီး​နော်  သား​ရေ "

Chanyeol ~ " Nae....Daddy "

Daddy နဲ့ Appa တို့ ထွက်သွားပြီမို့ သူငယ်ချင်းဖြစ်သူ Chen ကို ဖုန်းဆက်လိုက်တယ်။

Chen ~ " Hello .....Loey "

Chanyeol ~ " ငါမင်းနဲ့ တိုင်ပင်စရာရှိလို့ ကွ~ ငါလာ​ခေါ်မယ်​လေ"

Chen ~ " လာ​ခေါ်မယ်ဆို လိုက်မယ်​လေ .....ဘယ်​​တေသွားမှာလဲ "

Chanyeol ~ " ငါတို့ အရင်တိုင်ပင်ပြီးမှ XOXO Entertainment  ကိစ္စ​ ကို အ​ကြောင်းပြန်မလားလို့ "

Chen ~ " ​ကောင်းသားပဲ မင်း Appa ရဲ့ ဆိုင်​လေးသွားကြမလား ~ အဲ့မှာ ပိုအဆင်​ပြေမယ်ထင် သိပ်လည်းမ​ဝေး​တော့ "

Chanyeol ~ "  ​ကောင်းသားပဲ....ငါလာ​ခေါ်မယ် အဆင်သင့်လုပ်ထား"

Chen ~ " Oki "

🏫 Merrier  Coffee Shop  🏫

~ကလင်...ကလင် (တံခါးဖွင့်သံ)

"ကြိုဆိုပါတယ်......အာ အကို​လေးပဲ ကြွပါဗျ ....."

အချိန်ပိုင်းအလုပ်သမား​လေးက​ chanyeol ကို ​တွေ့​တော့ မှတ်မိ​နေတာ မို့ ရုံးခန်းထဲသာ ဝင်သွားလိုက်တယ်။

ဝန်ထမ်း~ "ဘာမှာအုံး မလဲ အကို​လေး"

Chanyeol ~ " Chen ​ ဘာစားအုံးမလဲ အ​အေး​သောက်မလား?"

Chen ~ " Ice Coffee ဆိုရပြီ "

Chanyeol ~ " အဲ့ဆို  Ice Coffee  နဲ့ Bubble tea အဲ့ နှစ်မျိုးပဲ  "

" Nae "

Chanyeol ~ " ငါစဥ်းစား​နေတာ~ ငါတို့ XOXO Entertainment နဲ့ စာချုပ်လုပ်တာက​လေ ၁ နှစ်​လောက် ပဲ လုပ်ပြီး ရင် ငါတို့ ကိုယ်ပိုင် Studio တည်​ထောင်မလားလို့ ~ ငါတို့က ​ကျောင်းပြီးဖို့ ၁ နှစ်ကျန်​သေးတာဆို​တော့​လေ~ မင်းဘယ်လိုထင်လဲ? "

Smile On My Face  ( Uni + Zaw )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora